Bruce Gain Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei, lastet akkurat ned et kommentar script, og holder på og sette det inn på siden min. Men det kommer en error: Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/nd/public_html/index.php:8) in /home/nd/public_html/comment/include/session.class.inc.php on line 69 Noen som tror de kan hjelpe meg? Har lest litt php i det siste, men har ikke akkurat kommet så langt, så akkurat dette trenger jeg hjelp til. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ingen output til klienten må forekomme før man bruker session_start(). Outputten startet forøvrig på linje 8 i index.php. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei, lastet akkurat ned et kommentar script, og holder på og sette det inn på siden min. Men det kommer en error: Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/nd/public_html/index.php:8) in /home/nd/public_html/comment/include/session.class.inc.php on line 69 Noen som tror de kan hjelpe meg? Har lest litt php i det siste, men har ikke akkurat kommet så langt, så akkurat dette trenger jeg hjelp til. session_start() må komme før det genereres noe innhold med mindre du bruker output buffering. Gjerne bruk den som det første som skjer i skriptet ditt, men uansett må du bare passe på at den kommer før skriptet lager noe HTML-kode. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Altså: <?php session_start(); ?> <html> innhold her da.. <html/> Lenke til kommentar
Bruce Gain Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 if (session_id() == '') { session_set_cookie_params(false, '/'); session_start(); } Slik ser koden ut rundt der, men dere mener at jeg skal putte session_start(); forran html taggen? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tre stykker har allerede svart, men - JA! Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Du kan også sette en @ foran session_start(); Slik da: if (session_id() == '') { @session_set_cookie_params(false, '/'); @session_start(); } Endret 27. april 2008 av php_user Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 det vil jo bare skjule feilmeldingen og ikke kjøre session_start(); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå