Xzan Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei.. Driver og skal bytte ut tastaturet og et ute etter noe som er stille. Da jeg har hjemmekontor med samboer som er student osv blir knotting fort veldig ubehagelig. Har noen noe gode tips? Tenkte litt på Logitech Wave. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei, nå vet ikke jeg hvor mye du har planer om å legge i dette. Jeg vil annbefale et lav-profil tastatur, altså som på en bærbar. Disse har en annen type demping og er nærmere lydløst enn et annet standard tastatur. Så klart vil det nok bli litt dyrere. Mvh Philip Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Hei, nå vet ikke jeg hvor mye du har planer om å legge i dette. Jeg vil annbefale et lav-profil tastatur, altså som på en bærbar. Disse har en annen type demping og er nærmere lydløst enn et annet standard tastatur. Så klart vil det nok bli litt dyrere. Mvh Philip Penger er intet tema. Bare noe som er stille. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Dette burde i alle fall vere stille nok Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Når det kommer i salg (med ÆØÅ), det nye Razer Lycosa som er gummibelagt på tastene, og low profile? Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Logitech Wave er ikke stille, bare så det er klart. Apple sitt er et jeg kan anbefale om man vil ha noe som er rimelig stille. Jeg har enda ikke klart å finne backslash på det tastaturet i windows men utenom det så funker alt som det skal http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...p;nplm=MB110H/A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå