venomzorg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hvis jeg kjøper 2 brikker "256mb pc3200 twinmos m/winbound" med 2 ukers mellomrom er de da 100% like?! de er nok ikke fra samme utsendig fra produsent fordi det har vært utsolgt imellomtiden. vil de da kjøre som identiske og dual ddr på nforce2 hovedkort? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Ja, det vil gå helt fint. har du eventuelt noen linker eller vet om noe sted der det står noe om dette? takk, -Anders Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Nei, jeg har ingen linker med jeg er 99% sikker på at det ikke skal by på problemer. Selv om ikke brikkene er 100% like, så skal det fungere når de er i samme serie og kommer fra samme produsent. Jeg har 2 corsair XMS3200cas 2 rambrikker som er kjøpt med 1/2 års mellomrom. Jeg har ingen problemer med å kjøre de i Dual DDR Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 De skal være like...hvis ikke så er det noe rart... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Nei, jeg har ingen linker med jeg er 99% sikker på at det ikke skal by på problemer. Selv om ikke brikkene er 100% like, så skal det fungere når de er i samme serie og kommer fra samme produsent. Jeg har 2 corsair XMS3200cas 2 rambrikker som er kjøpt med 1/2 års mellomrom. Jeg har ingen problemer med å kjøre de i Dual DDR [hvordan sjekker du at de gaar i dual ddr da? -Anders Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Vil tro at dette skal gå greit. Hovedkortet skal greit klare 2 ulike brikker, de kan til å med ha forskjellig størrelse. Men du vil da bare få 2*(minste brikke) i dual ram, resten vil være single ram. link.Men den dårligste brikken vil selfølgelig være en flaskehals ved overklokking og latency tunig(som med vanlig single ram). Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Nei, jeg har ingen linker med jeg er 99% sikker på at det ikke skal by på problemer. Selv om ikke brikkene er 100% like, så skal det fungere når de er i samme serie og kommer fra samme produsent. Jeg har 2 corsair XMS3200cas 2 rambrikker som er kjøpt med 1/2 års mellomrom. Jeg har ingen problemer med å kjøre de i Dual DDR [hvordan sjekker du at de gaar i dual ddr da? -Anders Jeg har et Asus A7N8X Deluxe hovedkort. Hvis du skal kjøre Dual DDR må du enten benytte slot 1+3 eller 2+3. Jeg har en minnebrikke i slot2 og den andre i slot3. Altså Dual DDR. Trodde du visste såpass :-? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Nei, jeg har ingen linker med jeg er 99% sikker på at det ikke skal by på problemer. Selv om ikke brikkene er 100% like, så skal det fungere når de er i samme serie og kommer fra samme produsent. Jeg har 2 corsair XMS3200cas 2 rambrikker som er kjøpt med 1/2 års mellomrom. Jeg har ingen problemer med å kjøre de i Dual DDR [hvordan sjekker du at de gaar i dual ddr da? -Anders Jeg har et Asus A7N8X Deluxe hovedkort. Hvis du skal kjøre Dual DDR må du enten benytte slot 1+3 eller 2+3. Jeg har en minnebrikke i slot2 og den andre i slot3. Altså Dual DDR. Trodde du visste såpass :-? eh? jeg spurte ikke om teori jeg spurte om praksis.... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg vet ikke om det finnes noe program som sjekker at du kjører Dual DDR. Lenke til kommentar
cow Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg kjører 2xtwinmos 256mb 3200 u/winbound på asus a7n8x, kjørte sisoftsandra og fikk ca2000mb/s. det var dårligere enn den gamle møkkarammen jeg hadde, så det virker ikke akkuratt som det var no ytelsesøkning med dual ddr da. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg kjører 2xtwinmos 256mb 3200 u/winbound på asus a7n8x, kjørte sisoftsandra og fikk ca2000mb/s. det var dårligere enn den gamle møkkarammen jeg hadde, så det virker ikke akkuratt som det var no ytelsesøkning med dual ddr da. nei, ytelsesøkningen er minnimal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå