kjeklulf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Var på fotokurs i går og fikk anledning til å ta noen bilder i studio med en modell. Litt skikkelig lys så føler man seg jo nesten proff med en gang. Bildet er tatt med EOS 350 D, 28-135 på 65mm, 1/125 og f/18. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Riktig fint og naturlig det der. Bra lys-setting også, helt profft det RandiA Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hun ble litt for langt ute til høyre på min skjerm, også er det noe blått i høyre hjørne. Fokusen er heller ikke 100%, men ellers et bra bilde. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Enig i at hun ble litt langt ut til høyre. Bakgrunnen var dessverre ikke helt jevn i forhold til lyssettingen, derfor litt mørkere i øvre høyre hjørne. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Lysne til det som ikke jevnt i bakgrunnen er nesten ett must for min del her. Litt for høyre stilt for min del også. Ellers så mangler du catch light i ene øyet, og det plager meg litt Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Ellers så mangler du catch light i ene øyet, og det plager meg litt Ja, men det er heldigvis mulig å gjøre noe med ;-) Endret 25. april 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Kan jo legge til et til fra samme serie: Litt mørkt på venstre side men utsnittet var ok. Samme innstillinger som første bilde men på 115 mm. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan jo legge til et til fra samme serie: Litt mørkt på venstre side men utsnittet var ok. Samme innstillinger som første bilde men på 115 mm. likte denne mye bedre, ble mer personlig dette. pluss: godt lys som definerer henne bra. minus.. mangler lys i øynene, portrettet har villet blitt forsterket med å lyse opp øynene. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er vel ikke kritikk dette, men jeg foretrekker at blikket følger lengderetningen av fotografiet. At hun her skulle ha sett ut til sin høyre. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Her er en versjon av det siste bildet som er lysnet noe i PhotoShop: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå