Refi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Overklokking av en toshiba sataliteL40. Både skjermkort og cpu klokking. Tror det var hele navnet. Trenger dere mer info så bare spør. Hvilken programmer burde jeg bruke? Endret 24. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 overklokke en laptop? eeeh... nei... (det går sikkern men laptoper er ganske varme i grunn) har du klokka den som står i sigen din og så spør du om dette? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 overklokke en laptop? eeeh... nei... (det går sikkern men laptoper er ganske varme i grunn)har du klokka den som står i sigen din og så spør du om dette? Han eller jeg vet ikke hvor eller hvilket prog man skal bruke for og klokke en bærbar! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 samme som på en stasjonær? dios? rivatuner til gpu! Lenke til kommentar
Refi Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 samme som på en stasjonær?dios? rivatuner til gpu! Ja jeg har selfølgelig klokka det som står i signaturen min. Men rivatuner virker ikke på denne laptopen. Og det er selfølgelig ikke det samme som å klokke en stasjonær, Det er store forsjeller, men rivatuner virker ikke til denne laptopen hvertfall. Det er ikke min laptop men en venn av meg sin. Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 rivatuner til gpu! Ja jeg har selfølgelig klokka det som står i signaturen min. Men rivatuner virker ikke på denne laptopen. Og det er selfølgelig ikke det samme som å klokke en stasjonær, Det er store forsjeller, men rivatuner virker ikke til denne laptopen hvertfall. Det er ikke min laptop men en venn av meg sin. Tror du burde droppe det prosjektet. Med mindre du skal smelte den laptopen. Fungerer virkerlig ikke rivatuner? Det fungerer vel fint, men du får vel bare ikke klokka skjermkortet til den laptopen i programmet? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 rivatuner til gpu!Ja jeg har selfølgelig klokka det som står i signaturen min. Men rivatuner virker ikke på denne laptopen. Og det er selfølgelig ikke det samme som å klokke en stasjonær, Det er store forsjeller, men rivatuner virker ikke til denne laptopen hvertfall. Det er ikke min laptop men en venn av meg sin. Tror du burde droppe det prosjektet. Med mindre du skal smelte den laptopen. Fungerer virkerlig ikke rivatuner? Det fungerer vel fint, men du får vel bare ikke klokka skjermkortet til den laptopen i programmet? der sa du det, rivatuner virker det, men jeg får ikke klokka gpu inne i rivatuner! Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) http://www.tomshardware.com/forum/50428-35...e-intel-celeron Her står det litt om satellite l40 og temperaturer. Tror ikke det er no rom for no Overclock. Han sier at han har 60-65 grader idle på cpu. Tåler visstnok 100grader da. Endret 26. april 2008 av deepsleep Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Finnes en haug av laptoper som heter Toshiba Satellite L40, bak L40 skal det stå mere. Men glem overklokking av bærbare, de er ikke beregnet på sånt mht. kjøleløsninger og de er allerede varme med orginale frekvenser. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Refi Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Finnes en haug av laptoper som heter Toshiba Satellite L40, bak L40 skal det stå mere.Men glem overklokking av bærbare, de er ikke beregnet på sånt mht. kjøleløsninger og de er allerede varme med orginale frekvenser. ~ Mortis360 ok, husker ikke hva resten av navnet var, men tror ikke jeg gidder å smelte den, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå