microkid Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg og tre andre er godt i gang med å digitalisere disse gamle båndene og bøkene, men vi mangler fortsatt en del. Hvis du sitter med noe der hjemme så vær så snill å ta kontakt med meg. Helst vil jeg jo kjøpe de, men det kan også gå at jeg låner dem en uke og sender dem tilbake da de er digitalisert ;-) Håper noen kan hjelpe oss i dette arbeidet. Hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om, sjekk denne linken: http://youtube.com/eventyrband Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 genialt tiltak , hadde jeg hatt noen av disse hadde vært på vei til deg i posten , men jeg har ikke noen . Lenke til kommentar
Wallinga Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ja, jeg husker godt Dumbo, lady og landstrykern, vi leker med sang og vi maler med sang. Men mest av alt den julenisse historien med katten Morris. Barnas ønskejul 1. Shit den må jeg få tak i. dere får låne når jeg får den så dere kan digitalisere den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Smart tiltak, men er ikke det der til de grader piratkopiering? EDIT: Så ikke at han over hadde bumpet en 7 år gammel tråd Endret 4. september 2015 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå