magicus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei. Har en bärbar pc som ikke vil lade batteriet. I tillegg kuttes strömforsyningen av og til når jeg bruker pcen. Resultatet er at hele pcen slår seg av. Jeg sjekker at strömkabelen er koblet til, men likevel får ikke pcen ström, spesielt når jeg beveger pcen er faren stor for at den slår seg av. Etter den har slått seg av så pröver jeg å presse å skru strömkabelen mot pcen og da, hvis jeg får strömkabelen i riktig possisjon så lyser lyset på pcen at batteriet lader seg (selv om batteriet aldri lader seg). Når dette lyset er på så får pcen ström og jeg kan skru den på igjen. For å fikse problemet kjöpte jeg en universal strömadapter med nye strömkabler, men det hjalp kanskje en uke för samme problemet kom igjen.. Hva er galt???? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det kan jo være kontakten på selve PC-en, og ikke ledningen. Laptop'er (ihvertfall alle jeg har vært borti) har jo også en "sperre" som gjør at batteriet ikke lader når det er for varmt. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vel, kan jo være kontakten mellom batteri og PC også. Hvor gammel er PC-en? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) prøv å lade den et annet sted. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det samme har skjedd på min bærbar 2 ganger. Jeg har forsikring hos Elkjøp, så de har fiksa det. Det de da har gjort, begge gangene, er å bytte hovedkort. Siste gangen bytta de også batteriet. Har du forsikring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå