granny Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Er det noen her som har erfaring med denne type skanner? Ser at det finnes mange temaer her om emnet, men orker ikke lese gjennom alle for å se om jeg finner noe om denne skannere så derfor spør jeg heller her. Jeg har en mengde negativer fra diverse typer kameraer opp gjennom tiden, og det kunne vært artig å få tatt vare på en del av de bildene. Synes prisen på denne skanneren er grei til mitt hobbybruk - men er den brukbar og hvordan blir resultatet i forhold til å gå til en fotoforetning og ordne det der? Må legge til at jeg er HELT amatør - så faguttrykk sier meg ingen ting , så hold dere på et "folkelig" nivå er dere snille.. Endret 24. april 2008 av granny Lenke til kommentar