lobfredd Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tittelen sier det meste! Jeg vil egentlig ha en 1000W PSU raskt, men kan vente om nødvendig. Om du vet om noen andre bra 1000W, gi link! Har 1850kr til rådighet. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Denne f.eks - litt over budsjett men. https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Eller denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=76960 Det er forøvrig samme power da men, F/S lager OCZ GameXstream serien, uansett, meget bra er de. Har du fryktelig store byggeplaner? Det er virkelig svært få som trenger 1000w Endret 24. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har Mist 1000 Watt selv, og den funker kjempebra her.. Du kan bestemme hvordan lasten skal fordeles sånn at du kan utnytte den maksimalt. Du kan trekke tilsammen 900 watt fra 12 volts linja og du har 5 års garanti Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Har Mist 1000 Watt selv, og den funker kjempebra her.. Du kan bestemme hvordan lasten skal fordeles sånn at du kan utnytte den maksimalt.Du kan trekke tilsammen 900 watt fra 12 volts linja og du har 5 års garanti https://prisguiden.no/product.php?productId=85895 den du har? Tror jeg kjøper den da du sa det var 5 år garanti! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er den ja Du kan kjøpe ekstra kabler i tillegg om du vil ha flere PCI-E eller flere sata kontakter.. Jeg er kjempefornøyd ihvertfall Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Det er den ja Du kan kjøpe ekstra kabler i tillegg om du vil ha flere PCI-E eller flere sata kontakter.. Jeg er kjempefornøyd ihvertfall Men går det ann og Sette på en annen vifte med lys? (Uten og bryte garantien selvsagt) Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tror ikke du får bytta vifte uten og bryte garantien nei, men det gjør du vel ikke på noen egentlig Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kan jeg spørre om hva slags maskinvare du trenger 1kW til? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Tror ikke du får bytta vifte uten og bryte garantien nei, men det gjør du vel ikke på noen egentlig Men er det en garanti lapp ett sted? Og vor får jeg kjøpt en vifte med lys som virker? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kan jeg spørre om hva slags maskinvare du trenger 1kW til? Er vel heller få som trenger det, men jeg kjøpte 1 KW pga fremtidige oppgraderingsmuligheter og pga den lave belastningen PSU'n vil ha.. Lav belastning = lavt støynivå og slitasje. Angående garanti lappen så er det en sånn lapp som blir ødelagt hvis du åpner den, uansett vil jeg ikke anbefale og bytte vifte da den som sitter i er meget bra og stillegående.. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tja, det lønner seg kanskje i lengden... Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Skal være en rimelig rå rigg om du føler at 1kW er nødvendig for å ha nok overhead, definitivt noe råere enn det du har i profilen din, Ascubal, men hver sin smak Jeg har HX520W i et ganske likt oppsett som du har, bare med 7950GT, og det er mer enn nok (over 100% overkill) Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Riggen min er ikke så rå den nei, men den skal jo oppgraderes engang i framtida, så da har jeg ihvertfall en brukbar PSU når den tid kommer.. Hvis ikke blir vel denne PC-en bygd om til filserver, og da kommer det mange disker etterhvert ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå