Gå til innhold

Topp Virtual Console-spill!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. ocarina of time. det fikk meg til å spille og er det beste spillet jeg har spilt:D

2. super mario 64. nesten like bra som galaxy:P

3. mario kart 64 fordi det er helt genialt å spille med venner.

4. Super mario bros 3. fordi det er utrolig langt og morro og co-op muligheter.

5. Sonic the hedgehog. fordi han er knalltøff:P

Selvføgelig mange andre gode men jeg har jo ikke testa alt:P

Lenke til kommentar

1. Ocarina of time - ett av verdens beste spill, utrolig historie og spillbarheten er på topp

2. Super Mario 64 - Ett av mest geniale mario-spillene, kjempe kule baner og masse å gjøre

3. Donkey Kong Country 1 - Ett glimrende eventyr, utrolig bra og utfordrende plattformspill.

4. Super Mario World - Fantastisk 2d-eventyr med Mario. Kjempe kule bosser og baner.+yoshi

5. Zelda A Link To the past - Ett fantastisk Zelda-spill som imponerer i 2d på Snes

Lenke til kommentar
Har fått hekta på "topp 5 spill-lister", og er på jakt etter noen knakende kurrante VC-spill. Derav tråden.

Sleng opp deres topp x ant. VC-spill! Gjerne med begrunnelse.

Om dere er lei av listenetrådene, så si ifra ;)

1. Kid Icarus

Tror du må ha spilt det da det kom ut for å virkelig sette pris på det, ettersom det er et tidlig NES-spill (litt kjedelig grafikk) og temmelig vanskelig. Men spør du meg er det et av de beste spillene som noengang er lagd, musikken er dessuten herlig.

2. ActRaiser

Artig spill som kombinerer Black&White med platform-action.

3. Megaman 2

Super musikk, morsom spillbarhet. Du kan skifte mellom en hel rekke drakter/våpen (litt tungvint til tider, men til å være et NES-spill er det fantastisk)

4. Legend of Zelda: Link to the Past

Det desidert beste 2d-zelda'et noensinne, jeg vil også driste meg til å si at det er det nest-beste Zelda-spillet noensinne (Etter OoT).

5. Super Mario World/Super Mario Bros. 3/Super Mario 64

De tre beste mario-spillene noensinne, noe som i realiteten også betyr tre av de aller beste spillene noensinne.

Endret av Anders81
Lenke til kommentar

Tar bare med de jeg har på VC

1. Zelda A link to the past |i alle fall topp 2 av zelda spillene sammen med OoT

2. Mario 64 | selskreven klassiker

3. Super Mario bros 1,2,3 | alle spill av høy kvalitet, 2'rn skiller seg ut, men det er kjempe bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...