Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lang tid mellom utløsning = for tidlig utløsning?

Gjest Guest_batman_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_batman_*

Hei jeg har et "problem" her. (jeg er en mann på 29 år, bare så folk det det).

Greia er at jeg aldri har vært plaget med for tidlig utløsning. Men jeg onanerer MYE mindre enn før nå, og jeg merker at hvis det går såpass mye som 3-4 dager uten at jeg får tømt meg, så skal det nesten ingenting til. F.eks hvis jeg er på dag 5, uten at jeg har fått utløsning, så skal det ikke mer til enn av dama setter seg oppå meg og liksom rir meg i undertøyet. Jeg kommer etter 2-3 minutter. :(

Hvis vi derimot har vanlig sex, og jeg har hatt utøsning de siste 2 dagene, holder jeg ut lenge nok..

Hva skjer,,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

Litt OT, men hvor lenge er det vanlig å vare? oen ganger varer jeg i over halvannen time, mens andre ganger holder jeg 30å holde så lene sekunder eller mindre til og med, jeg lurer på når jeg bør være fornøyd... Jeg prøver å holde så lenge som mulig men, når kan jeg slutte å ha dårlig samvittighet på vegne av dama liksom ;)

Lenke til kommentar

Tja, personlig så kommer jeg mye fortere om det er lenge siden jeg har pult, enn om det er f.eks. 2 dager siden. Men holder normalt så lenge jeg vil:) Om da ikke dama bestemmer seg at jeg SKAL komme, da har jeg ikke sjangs til å holde igjen :cool:

Lenke til kommentar

Indeed. Gjelder bare å holde hodet kaldt. Holde fokus^^

(Er litt drøyt med 5 timer, hadde vært rimelig sår. Har vel holdt på i 2 timer, og da så dama ut som om hun hadde driti på seg når hun gikk, og jeg antar at jeg så ikke bedre ut jeg heller. Blir lenge uansett hvor vått det er :roll: )

Endret av Nafanua
Lenke til kommentar
Og hvordan holder man hodet kaldt? :)

Vet ikke, selv bare bestemmer jeg meg for å ikke komme. Om jeg ikke bestemmer meg for noe så kommer jeg somregel ganske fort.

Er som å trene, bestemmer du deg for å yte maks, så yter du maks. Men bestemmer du deg ikke for noe som helst er det lett å miste fokuset og ytelsen synker.

Lenke til kommentar
Hvis jeg fokuserer for mye på oppgaven så kommer jeg tidligere enn jeg ville gjort ellers. :p

Haha, du kan tenke på pinnsvin eller noe da.

Sa dette til en kompis av meg, han sa bare:

"Nei, det har også hull!"

- "Så tenk på en stein"

"Erru sprø, den er hard som bare f***"

Slik fortsatte det i evigheter:P Men Kan jo hende å tenke på noe annet hjelper. Kjipt for jenta om hun opplever at du er helt ukonsentrert om det du gjør.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...