falcon92 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hei tastaturet mitt har endret seg fra norsk til engelsk no som innebærer at æ,ø og å blir seende slik ut: Æ/æ="/', Ø/ø=:/; og Å/å={/[... noen som vet hva jeg kna gjøre for å få stillt tilbake til norsk igjen?:S Når jeg går på kontrollpanel->klokke,språk og område->Endre tastatur- eller andre inndatametoder får jeg opp denne beskjeden: C:\Windows\system32\rundll32.exe Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. Kanskje har du ikke tilgangsrettighet til objektet. Jeg er administrator på PC-en hvis det har noe å si.. Er en Acer aspire 5720OZ (laptop) med 32-bits Windows Vista vis det har noe å si Lenke til kommentar
f00b Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Prøv å hold 'Alt' inne mens du trykker på 'Shift'. Ved å gjøre dette skal den veksle mellom norsk og engelsk tastaturoppsett. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Start->kjør:intl.cpl Lenke til kommentar
falcon92 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 alt + shift funker ikke :S når jeg prøvde start->kjør->intl.cpl fikk jeg samme feilmelding eller hva jeg skal si som nevnt tideligere :S Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da mangler du kontrollpanelet for dette. Enkleste blir å legge inn Windows på nytt(en repair skulle holde.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå