Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min skal bort (nervøs)

Gjest leiavmegselv

Anbefalte innlegg

Gjest leiavmegselv

Hei alle forum brukere.

Har i en lang periode hatet meg selv, og de følelsene jeg får av slike ting som dette.

Det er slik at kjæresten min skal bort på tryvann i morgen, og jeg unner henne dette, det må jo være kjempe morro.

Tingen er det at i fylla, så blir hun ganske fort bevistløs, og da kan folk ta og missbruke henne (voldtekt altså), dette har da hent før.

hun har da ingen steder å dra etter at tryvann stenger, så de skal drikke til klokka blir 6 på natta, så starte å komme seg hjemover. Som sagt over så blir hun fort bevisstløs av å drikke, dette kan da føre til at hun bare kommer til å ligge der.

Hater meg selv når jeg tenker som dette (føler at jeg er en kontrollerende drittsekk)

Jeg har utrolig lyst at hun skal kose seg kjempe mye, og at hun får en fin tid på Tryvann, men fortsatt har jeg lyst å vite at hun er trygg, og at alt er bra.

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skrev dette her, men tenkte jeg kunne høre med andre forum brukere som kanskje har det samme problemet som meg? (En smule paranoid)

Jeg elsker denne jenta over alt på jorden, og har overhode ikke lyst at noe skal skje med hu.

Tror jeg kommer til å klikke HELT hvis noen gjør noe mot hu (ikke på hu seff) men de som gjorde noe mot hu.

Ha en fin kveld alle sammen :)

Takk for at man har et sted å legge ut alle tanker ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller be henne ta en taxi, husker jeg gjorde det engang.

hjelper endel om hun holder seg unna sprit, avtal også med en veninne av henne om at hun skal holde et ekstra øye med hun.

Tror ikke akkurat det kommer til å skje. Folk er der for å drikke og bli full, ikke passe på hverandre.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar

Ikke stol på venninner, de kan like fort bli veldig fulle selv. Men hva med å tilby deg å f.eks hente henne? Det gjorde jeg når dama mi var russ, fungerte kjempebra egentlig. Du er ikke kontrollerende fordi du bekymrer deg for kjæresten din, sålenge det ikke gjelder alle mulige småting...

Lenke til kommentar

Fort bevisstløs av å drikke??

Hun må da innta en rimelig stor mengde for å bli bevisstløs. :S

Edit: Skjønner forresten veldig godt at du blir redd for kjæresten din. Det hadde jeg og blitt hvis jeg viste han brukte å drikke seg sanseløs...

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Med mindre voldtekt er et større problem der borte enn andre steder så ville jeg ikke tatt den bevistløs historien for god fisk, hallo? .. Jeg kan ikke tenke meg at brorparten av guttene gjør noe med en jente om det ikke har vært noe initiativ til det før, og hadde dama mi hatt samme problem, og fortsatt ikke skjerpet seg med drikkinga, da ville jeg tatt det som respektløst. For det er ikke lett å fortsette et forhold med noen som har hatt sex med noen andre, enten det er villig eller ufrivillig.

Ikke slemt ment altså, brother.. men jeg synes det høres ut som en dårlig unnskyldning for utroskap..

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hent henne eller allier deg med noen glakristne som kan kjøre henne hjem. Ta deg i det minste en prat med henne.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Sitter med samma greia her jeg også. Dama skal opp til Tryvann nå. Men jeg vet at hu er ei stor jente og kan passe på seg selv + har venner hu er med. (Ja, det var det første jeg forsikra meg om)

Men jeg er fortsatt redd for alkohol + feststemning = miste litt hemninger. Og det liker jeg ikke helt. Ikke bare fordi jeg er redd for å miste hu, men det var sånn deg gikk med eksen. Helg 1 = dra ut på byen og ha det moro du :) Helg 2 = Jeg likte oppmerksomheten jeg fikk på byen forrige helg så de 2 åra vi har hatt forsvant der gitt.

Men igjen så var eksen hennes utro mot hu så jeg tror ikke hu ville gjort noe sånt bevisst.

Men så er det den pokkers alkoholen som man fort gjør mange rare ting av...

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne. Dama er russ, men riktignok ikke 18, hun er russ fordi hun går en linje som er ferdig til høsten, etterpå er det lære.

Anyways, jeg vet at det blir mye drikking og fyll og spetakkel i denne perioden. Og da blir jeg fort paranoid.

Men nå er hun da bare russ 1 gang i livet, og selvfølgelig unner jeg henne det. Men det er som de andre også sier, jeg blir bekymret.

Får vel egentlig bare bite det i meg frem til 17. mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...