galskab Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei Kjøpte noen patos 310mk2 høytalere for noen uker siden, og en nad t744 forsterker. Problemet mitt er at av og til når jeg starter en video, eller sang, knitrer diskanten i høytalerene. Jeg tror ikke at høytalerene er sprengt, fordi at lyden er helt fin og klar 99% av tiden, når den ikke knitrer. Har aldri hørt at det begynner å knitre midt inne i en sang eller en video, knitringen kommer bare fra starten av lyden. Jeg bruker koaksial kabel fra clas ohlson, fra pc til forsterker, og tara labs høyttaler kabel. Noen som vet noen årsaker til at høytalere knitrer? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vil tro at dette er ulyder fra PCen, har du prøvd andre kilder? Frode Lenke til kommentar
galskab Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vil tro at dette er ulyder fra PCen, har du prøvd andre kilder? Frode Har ikke det, tror du det er kabelen/pcen som lage ulyd? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvis det bare skjer når du starter en sang, tror jeg det er pcen, ikke kabelen. Frode Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hadde du brukt en optisk kabel vil jeg ikke tro du hadde hatt dette problemet. Grunnen er nok "spennings-forskjeller". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå