elf_man Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har ikke behov for Vantage siden jeg ikke kommer til å bruke Vista på en god stund, eller aldri, på spillmaskinen hjemme. Vista 3Dmark Vintage kan gå å legge seg. Tusen takk for informasjonen, da skal jeg aldri kjøpe det til deg Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 hadde du planer om det altså? *flire* Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vista 3Dmark Vintage kan gå å legge seg. Uffda, så trist. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Begynner å lure på hvor gamle enkelte personer er. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Begynner å lure på hvor gamle enkelte personer er. Fjortiss er ingen alder, det er et stadie. Noen kommer seg over dette stadiet rimelig kjapt, andre blir der for resten av livet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Det artige der er å se hvordan enkeltes kommentarer er. Ofte er man ikke klar over det nivået selv når man befinner seg der. Da kan man selv på tross av alder bli fristet til å svare på samme nivå Endret 29. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg foreslår at vi legger offtopic dødt nå, før en moderator kommer og gir oss en dask på lanken. Kan jeg foreslå en "Vi som hater Futuremark + Vista"-tråd på offtopic-forumet for dem det gjelder? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Slik jeg ser det elf_man så har vi vel alle lov til å kommentere produktet. Og når andre kommer med kommentarer på det igjen slik du og en til gjør så blir det for dumt å skulle leke moralens vokter. Endret 29. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Slik jeg ser det elf_man så har vi vel alle lov til å kommentere produktet. Og når andre kommer med kommentarer på det igjen slik du og en til gjør så blir det for dumt å skulle leke moralens vokter. Kommentarer kan du regne med å få når du bruker så mye energi i en tråd som omhandler et program du ikke har tenkt å bruke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Kan ikke si jeg brukte mye energi på min post. Kommentarer er ikke farlig? Og skulle vi kun kommentert det vi bruker selv hadde forumet omtrent ligget brakk. Endret 29. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå