KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Men NForce vill kanskje virke for noen, men det ser ut til at alle har hatt problemer med dem. Du kan jo lese testen her på hw.no, der funket A7N8X fint. Og tror neppe Og tror neppe det hadde blitt solgt så mange nFORCE2 kort og tror neppe det hadde fått så mye skryt som det har fått hvis "alle" har problemer med det. Folk er ikke så dumme som du tror. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har problemfrtt kort. A7N8X Deluxe med en xp1800+ som kan kjøres (ustabilt, pga varme/dårlig kjøling i kabinett, chip/cpu) på rett over 2ghz. Noe av det råeste jeg har vært borti, og jeg har andre chipsett og.. kt133 kt133a i845e alt er asus da, syns de er greie kort. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Er det noen som har problemer med Asus a7n8x? Bestilt det. Kan man kjøre dual ddr med pc2700 minne? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Og tror neppe det hadde blitt solgt så mange nFORCE2 kort og tror neppe det hadde fått så mye skryt som det har fått hvis "alle" har problemer med det. Folk er ikke så dumme som du tror. du overser et poeng her, akkurat som med bil, den kan ha fantastiske specs., men dersom 20% av de har alvorlige problemer etter et halvt år kan man vel ikke si at bilen er vellykket. Det er snakk om problemfri drift over tid, ikke førstegangsinntrykk. Det er noen problemer med nforce2 chipsets, det har vært oppe både her på forumet og flere andre steder på nettet, bl.a. the register, nforcershq.com osv. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Er det noen som har problemer med Asus a7n8x?Bestilt det. Kan man kjøre dual ddr med pc2700 minne? Jepp, de jeg kjenner har underklokket sine PC 3200 minner til 2700 og venter til de skal overklokke. Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 De fleste av de som hat problemer med nForce2 kortene, og spesielt ASUS, er folk som ikke har satt opp kortet riktig. (bios) Skylde på HK når det er brukerfeil er dårlig gjort.. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Mitt kort har funket uten problemer, og det har også de 6 andre maskinene jeg har bygget med nforce2. Å vise til rykter om at det skal være feil blir litt for tåkete, spesielt når du tenker på via sin meget tvilsomme fortid.... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 fortid? så skoda oktavia er dårlig fordi skoda fra 1986 var en dårlig bil? forresten så ser det ut til at kt400a blir raskere enn nforce2 du snakker om tåkete, at du har 6 velfungerende nforce2 kort betyr vel ikke at andre kan ha problemer med dette chipsetet. Rykter=rapporter? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Helt enig med Heraldo. kt400 er nå det bestr valget, spør du meg. Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Helt enig med Heraldo. kt400 er nå det bestr valget, spør du meg. Selv om det er bevist at nForce2 har bedre ytelse? Forresten.. hvilket kort med KT400 klarer 230 Mhz FSB? eller 200? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 at kt400 er det beste valget akkurat nå, er en absurd påstand. nforce2 får utelukkende skryt for både ytelse og stabilitet, og på ingen av disse områdende er det dårligere enn kt400, tvert i mot faktisk. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Er det noen som har problemer med Asus a7n8x?Bestilt det. Kan man kjøre dual ddr med pc2700 minne? Jepp, de jeg kjenner har underklokket sine PC 3200 minner til 2700 og venter til de skal overklokke. Skrev "med" , lurte på om man må ha 3200 brikker for å kjøre dual ddr! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Mener selv at NForce 2 er best. ViaKT400 er ikke særlig bedre enn ViaKT333 og NFORCE2 synes jeg er best. Hadde ASUS A7V333 før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå