Gå til innhold

Hva er best av nFORCE eller KT400

Anbefalte innlegg

Men NForce vill kanskje virke for noen, men det ser ut til at alle har hatt problemer med dem.

Du kan jo lese testen her på hw.no, der funket A7N8X fint. Og tror neppe Og tror neppe det hadde blitt solgt så mange nFORCE2 kort og tror neppe det hadde fått så mye skryt som det har fått hvis "alle" har problemer med det. Folk er ikke så dumme som du tror.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har problemfrtt kort.

A7N8X Deluxe med en xp1800+ som kan kjøres (ustabilt, pga varme/dårlig kjøling i kabinett, chip/cpu) på rett over 2ghz.

Noe av det råeste jeg har vært borti, og jeg har andre chipsett og..

kt133

kt133a

i845e

alt er asus da, syns de er greie kort.

Lenke til kommentar
Og tror neppe det hadde blitt solgt så mange nFORCE2 kort og tror neppe det hadde fått så mye skryt som det har fått hvis "alle" har problemer med det. Folk er ikke så dumme som du tror.

du overser et poeng her, akkurat som med bil, den kan ha fantastiske specs., men dersom 20% av de har alvorlige problemer etter et halvt år kan man vel ikke si at bilen er vellykket.

Det er snakk om problemfri drift over tid, ikke førstegangsinntrykk.

Det er noen problemer med nforce2 chipsets, det har vært oppe både her på forumet og flere andre steder på nettet, bl.a. the register, nforcershq.com osv.

Lenke til kommentar

fortid?

så skoda oktavia er dårlig fordi skoda fra 1986 var en dårlig bil?

forresten så ser det ut til at kt400a blir raskere enn nforce2

du snakker om tåkete, at du har 6 velfungerende nforce2 kort betyr vel ikke at andre kan ha problemer med dette chipsetet.

Rykter=rapporter?

Lenke til kommentar
Er det noen som har problemer med Asus a7n8x?

Bestilt det.

Kan man kjøre dual ddr med pc2700 minne?

Jepp, de jeg kjenner har underklokket sine PC 3200 minner til 2700 og venter til de skal overklokke.

Skrev "med" , lurte på om man må ha 3200 brikker for å kjøre dual ddr!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...