Gå til innhold

LG lanserer en hemmelighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja Cdon er suveren :thumbdown: !! Etterlyste tilbakemelding på ordren min i dag - det jeg fikk i svar var at de dessverre ikke har fått inn nok telefoner til å dekke alle bestillingene...så måtte jeg gi tilbakemelding om jeg ville vente på neste leveranse (06.06) eller slette ordren :hmm: . Jeg skrev at jeg skulle vente å se om jeg fikk den ved neste leveranse. HVIS ikke er dette siste gangen jeg bestiller fra den nettbutikken - har et spill på tur nå!! Tenkte det var policy å sende en mail å informere at man ikke får bestillingen :hrm: !!! SKAM SEG CDON :nei: !!!

er det noen som har funnet denne telefonen på andre nettbutikker?!?!?!?!

Lenke til kommentar

Fikk telefonen i går (lørdag 7.juni) og jeg må si at førsteintrykket er helt fantastisk! Mobilen er som bildene viser griselekker, og alt jeg har prøvd av telefonen til nå virker å fungere helt topp! LØP OG KJØP FOLKENS:D

Lenke til kommentar
Hørtes ikke galt ut, jeg vurderte KF700, men denne ser jo mye bedre ut.

Hvordan er den i bruk? Fungerer knappene foran greit?

Knappene foran er som sakt berøringsfølsomme. Jeg mener at de ikke fungerer like bra som vanlige knapper, men knappene på lg kf 750 secret var faktisk veldig gode, og de reagerte med en gang. Det ser jo også fett ut!:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fikk telefonen i går (lørdag 7.juni) og jeg må si at førsteintrykket er helt fantastisk! Mobilen er som bildene viser griselekker, og alt jeg har prøvd av telefonen til nå virker å fungere helt topp! LØP OG KJØP FOLKENS:D

Hvor fikk du tak i denne?

Leste en test i bladet MOBIL i går som bare gav den 6.6 av 10 poeng.

Litt gammaldags menyer,tullette toch system osv.........uansett så regner jeg med å bestille denne.

Tenkte du kunne fortelle litt hvordan kalenderen er. Er den mer som nokia(alt kan synkroniseres, eller som samsung,begrensninger på alt....)

Ellers så har du ikke skrevet noe særlig om erfaringene dine etter kjøpet ;-)

Lenke til kommentar

Hvor fikk du tak i denne?

Leste en test i bladet MOBIL i går som bare gav den 6.6 av 10 poeng.

Litt gammaldags menyer,tullette toch system osv.........uansett så regner jeg med å bestille denne.

Tenkte du kunne fortelle litt hvordan kalenderen er. Er den mer som nokia(alt kan synkroniseres, eller som samsung,begrensninger på alt....)

Ellers så har du ikke skrevet noe særlig om erfaringene dine etter kjøpet ;-)

Jeg kjøpte telefonen på cdon.com! Har fått med meg at en del personer som har kjøpt der ikke har fått den enda. Tror dette kan ha med at de bare fikk et par eksemplarer første gang, og sendte de ut til de som bestilte først, mens den andre leveransen antageligvis har blitt litt forsinket!:)

Touch systemet er som du nevner litt tullette. Det er LANGT ifra like responsivt som f.eks iphone, og jeg har opplevd en del ganger at skjermen ikke svarer når jeg trykker på den(spesielt ved zooming av bilder), men ellers fungerer den helt greit til musikkstyring osv.!:)

MEN jeg har vridd meg både gul og blå i undring på hvorfor man bare kan bruke touchskjermen BARE i den såkalte "multimediamenyen"! Dettet synes jeg trekker ned, da LG reklamerer med touchskjerm(noe den selfølgelig har), men den fungerer jo bare på et par funksjoner.

Jeg har ikke satt meg så veldig mye inn i kalenderen i og med at jeg har en "jobbtelefon"(E90) jeg bruker kalanderen på. Men for å bruke ditt alternativ så vil jeg helt klart sammenligne denne med samsung i forhold til f.eks min Nokia E90! Man kan gjøre de mest vanlige ting + et par finesser, men kalenderen på E90 er langt mer avansert og kan brukes til mer, men så er jo ikke dette en "smarttelefon" heller da!):

Kameraet på telefonen har som du sikkert vet 5mpx kamera. Fotografering fungerer helt greit og jeg vil si at bildekvaliteten er ganske lik f.eks SE k810i(3,2mpx). Filming derimot går som en drøm! Mobilen kan filme i opptill 120bilder sek, noe som gjør at man kan spille dem av i sakte film etterpå(morsomt!) Men jeg skrur fanligvis ned kvaliteten litt når jeg filmer grunnet stor musikksamling:P

Telefonen har også et par morsomme innebygde spill som fort får tiden til å gå! Blandt andre fisking(!) der du bruker bevegelsessensoren i telefonen til å kaste ut snøret (som på nintendo Wii), dart (fungerer omtrent likt som fiskespillet) og et morsomt labyrint spill der man må bevege telfonen i alle mulige retninger for å få en ball til å komme seg gjennom en labyrint.

Menyene mener jeg er en like/ikke like ting, og det får være opp til hver enkelt å vurdere dette, men jeg synes ikke de er veldig gammeldagse som MOBIL skal ha det til:)

Til slutt vil jeg etter en del dagers bruk oppsummere at jeg overhodet ikke angrer på kjøpet. Telefonen er fortsatt like fin som da jeg fikk den(skulle bare mangle) og takket være at skjermen er dekket av herdet glass, håper jeg den vil se flunkende ny ut mange måneder fremover!:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...