BenLeiper Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har kjøpt HAMA minnekortleser på Elkjøp (denne) men bildene blir ødelagte når jeg overfører på maskina med Vista. Fungerer derimot utmerket på maskina som har XP. Finnes heller ikke noen driver fra produsenten. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja. Det er nok driver problemer i Vista. Har problemer med SD kort-leseren i laptopen min (Toshiba). Får også problemer når jeg prøver å lese/skrive til SD kortet som står i Cowon D2 spilleren. Trust kortleseren min fungerer derimot helt OK. Tom Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Merkelig ... ifølge Hama skal denne kortleseren være Vista-kompatibel. Hvordan kopier du bilder over? Drag and drop med Windows Explorer? Hva slags Vista-maskin dreier det seg om? Jeg tenker på om det kan være at USB-porten du bruker ikke klarer å levere nok strøm til kortleseren. Prøvd å bruke en annen USB-port? Har du prøvd å bruke en annen Vista-maskin? Dette virker mer som et hardware-problem enn et software-problem ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå