Gå til innhold

BRÅKER MAXTOR 133 DISKENE ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk med www.storagereview.com . Der har de målinger av mange disker.

Jeg tror diamondmax 9 plus serien med 8MB skal ha FDB-motor og dermed gjøre det relativt bra på støy-testen. (Kun slått av et par-tre andre disker)

Den samme serien me 2MB cache skal ikke ha FDB-motor og vil derfor lage en god del mer støy.

Lenke til kommentar
.....og stygge maskinspecs i signaturer er et problem på dette forumet.

Ja, huff så fælt! At det er krig i verden er jo bare en bagatell. :D

Hvis alle hadde brukt size=9 så hadde det blitt bedre.

Maskinspecs i signatur 4evah! :woot:

Lenke til kommentar
At det er krig i verden er bare en bagatell. :D

Hvis alle hadde brukt size=9 så hadde det blitt bedre.

Maskinspecs i signatur 4evah! :woot:

Greit med maskinspefikasjoner i signaturen hvis man trenger support el., men da trenger man ikke bruke dem i alle postene man skriver, er min mening. Hjelper lite med liten (uleslig?) skrift når fargen er stygg og alikevel tar opp et X-antall linjer.

Lenke til kommentar
Hjelper lite med liten (uleslig?) skrift når fargen er stygg og alikevel tar opp et X-antall linjer.

Mmm.. Kan ikke akkurat si at din signatur tar mindre plass. :p

Du motsier deg selv litt egentlig. Uleselig betyr jo at folk som har lyst til å se hva det står der må ta en nærmere titt mens resten bare kan flakke forbi.

Hardware.no har gitt oss muligheten til å bruke en signatur som består av 255 tegn. Så lenge det ikke er bilde eller støtende matriale i signaturen så kan vi skrive akkurat det vi vil der skal jeg si deg, og det er ikke en dritt du kan gjøre med det. :p

Så om det er masse meningsløs svada bestående av 255 tegn eller noe mer matnyttig som maskinspecs eller nyttige linker er egentlig ett fett. Personelig liker jeg best den mer matnyttig delen. Men det betyr ikke at jeg vil skifte min signatur med det første for det. :wink:

Men jeg kan få den til å ta opp flere linjer hvis du ønsker det. :lol:

Men når jeg ser at folk hisser seg opp for en tåpelig signatur så skjønner jeg hvorfor det er krig i verden. :evil:

Lenke til kommentar

Min Maxtor DiamondMax Plus 9 er helt stille idle, men knatrer mye når den jobber. Har også et par WD SE og de er "omvendt"; synger litt hele tiden, men ikke særlig forskjell på om de er idle eller jobber.

Lenke til kommentar
Min Maxtor DiamondMax Plus 9 er helt stille idle, men knatrer mye når den jobber.

Betyr ikke dette at den bråker? Hvis ikke er også min gamle haug av en WD helt lydløs, borstett fra når den jobber da, da høres den ut som en kaffetrakter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...