vargtazz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg skal snart oppgradere maskina mi, og jeg tenkte å kjøpe Maxtor Diamondplus 133 200 GB, men lurer på om den bråker mye, og ellers andre ulemper/fordeler med den.. mvh, Yngve Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 har 2 sånne i en server rett ved siden av meg.. det som bråker mest derfra er ups'n hehe Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har selv en Maxtor disk.. den er er ikkje hørbar..i alle fall ikke for mine ører Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Sjekk med www.storagereview.com . Der har de målinger av mange disker. Jeg tror diamondmax 9 plus serien med 8MB skal ha FDB-motor og dermed gjøre det relativt bra på støy-testen. (Kun slått av et par-tre andre disker) Den samme serien me 2MB cache skal ikke ha FDB-motor og vil derfor lage en god del mer støy. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Seagate 25 db Maxtor 31 db Western digital har 35 db Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 STORE BOKSTAVER I OVERSKRIFTA BÅRKER MEIR ENN HARDDISKEN! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 STORE BOKSTAVER I OVERSKRIFTA BÅRKER MEIR ENN HARDDISKEN! nesten som jeg skulle sakt det selv... btw: size 29 er max.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 STORE BOKSTAVER I OVERSKRIFTA BÅRKER MEIR ENN HARDDISKEN! Enig. Store bokstaver i topic og stygge maskinspecs i signaturer er et problem på dette forumet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 .....og stygge maskinspecs i signaturer er et problem på dette forumet. Ja, huff så fælt! At det er krig i verden er jo bare en bagatell. Hvis alle hadde brukt size=9 så hadde det blitt bedre. Maskinspecs i signatur 4evah! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 At det er krig i verden er bare en bagatell. Hvis alle hadde brukt size=9 så hadde det blitt bedre. Maskinspecs i signatur 4evah! Greit med maskinspefikasjoner i signaturen hvis man trenger support el., men da trenger man ikke bruke dem i alle postene man skriver, er min mening. Hjelper lite med liten (uleslig?) skrift når fargen er stygg og alikevel tar opp et X-antall linjer. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 .... Hjelper lite med liten (uleslig?) skrift når fargen er stygg og alikevel tar opp et X-antall linjer. Synes det er værre at halvparten av det som er å lese i en tråd er quote Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hjelper lite med liten (uleslig?) skrift når fargen er stygg og alikevel tar opp et X-antall linjer. Mmm.. Kan ikke akkurat si at din signatur tar mindre plass. Du motsier deg selv litt egentlig. Uleselig betyr jo at folk som har lyst til å se hva det står der må ta en nærmere titt mens resten bare kan flakke forbi. Hardware.no har gitt oss muligheten til å bruke en signatur som består av 255 tegn. Så lenge det ikke er bilde eller støtende matriale i signaturen så kan vi skrive akkurat det vi vil der skal jeg si deg, og det er ikke en dritt du kan gjøre med det. Så om det er masse meningsløs svada bestående av 255 tegn eller noe mer matnyttig som maskinspecs eller nyttige linker er egentlig ett fett. Personelig liker jeg best den mer matnyttig delen. Men det betyr ikke at jeg vil skifte min signatur med det første for det. :wink: Men jeg kan få den til å ta opp flere linjer hvis du ønsker det. Men når jeg ser at folk hisser seg opp for en tåpelig signatur så skjønner jeg hvorfor det er krig i verden. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Disken som jeg har hatt til test hadde i alle fall en ekkel høyfrekvent lyd. Altså ikke spesielt bråkete, men en guffen lyd. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skal det vere stille er det et valg Seagate Lenke til kommentar
paalel Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Min Maxtor DiamondMax Plus 9 er helt stille idle, men knatrer mye når den jobber. Har også et par WD SE og de er "omvendt"; synger litt hele tiden, men ikke særlig forskjell på om de er idle eller jobber. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Min Maxtor DiamondMax Plus 9 er helt stille idle, men knatrer mye når den jobber. Betyr ikke dette at den bråker? Hvis ikke er også min gamle haug av en WD helt lydløs, borstett fra når den jobber da, da høres den ut som en kaffetrakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå