NevroMance Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har heller ikke avskrevet argumentene dine. Har bare påpekt at jeg synes det er merkelig og at jeg ikke stoler nok på det til å hadde brukt det selv for å gå ned i vekt. Rett og slett fordi det kræsjer med min tankegang. Og ja, jeg vet det er flere veier til mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Personlig har jeg aldri vært borte i noe så effektivt som det Berkhan prater om i intervjuet, men det er sannsynligvis ikke det beste for alle. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Har nå trappet opp trimminga med fjellturer. Har ei lita periode gått på fjelltur hver søndag og går nå flere ganger i uken. Men alikavel holder jeg meg på 113-114 kilo. Fjellturen varer i ca. 1,5 timer opp og ned visst jeg går hele veien, har begynt å jogge litt der jeg klarer og når jeg gjør det kutter jeg ned gåturen med ca. 20 minutter eller noe slikt. Går fortsatt nesten vær dag til jobb. Men burde jeg ikke se en større effekt på vekta? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ikke nødvendigvis, hvis du samtidig bygger opp muskelmasse. Igjen så kommer det også veldig an på kostholdet ditt samtidig som du trener. Spiser du "riktig" vil du nok merke det på midjemålet etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå