EinarEriksen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nå er prisene lavere enn noensinne. Les mer Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Se å få testa LG KS20 dere! (: Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Se å få testa LG KS20 dere! (: Enig! Har dere fått inn KS20 eller? Einar, har dere en ca. dato på når testen dukker opp? Endret 24. april 2008 av Steffen_moss Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei Einar! Heilt grei artikkel du har skrevet men,synest det kunne være på sin plass å nemne at der ein pr.dags dato kunne få "PRADA-mobilen" billigst i følge prisguiden.no har fått karakteren 3,2/6 av totalt 229brukere.Og at det kan være bedre å betale litt meir for å kjøpe den i ein butikk med ein litt bedre karakter.. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Beklager sent svar LG har fremdeles ikke satt datoen for norgeslansering av KS20, og vil derfor ikke låne bort et testeksemplar. Telefonen vil bli høyt prioritert når vi får den inn. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Beklager sent svar LG har fremdeles ikke satt datoen for norgeslansering av KS20, og vil derfor ikke låne bort et testeksemplar. Telefonen vil bli høyt prioritert når vi får den inn. Meget bra! Da venter vi i spenning! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 skal kjøpe meg neo freerunner gta02 i neste måned Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 skal kjøpe meg neo freerunner gta02 i neste måned Går da utifra at du vet at det er obligatorisk med en test da Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 skal kjøpe meg neo freerunner gta02 i neste måned Går da utifra at du vet at det er obligatorisk med en test da er så trøtt at jeg ikke helt forsto hva du mente, sorry Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 skal kjøpe meg neo freerunner gta02 i neste måned Går da utifra at du vet at det er obligatorisk med en test da er så trøtt at jeg ikke helt forsto hva du mente, sorry Heheh.. Altså, jeg mente: Når du får Neo'en, så "må" du skrive en liten test her på forumet Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Det har seg dessverre slik at uprovosert skryt gjør at du binder deg til å skrive en test av det aktuelle produktet her i forumet Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 beklager at jeg ikke forsto det... nå ble jeg nesten litt flau jeg kan godt skrive en fullstendig rapport om selve telefonen og dens funksjoner om det er noen ønsker om det. kan også hende at en venn av meg skal skrive den i lag med meg, jeg og han vennen min skal nemlig bestille den i lag neste måned (hvis telefonen kommer da) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 beklager at jeg ikke forsto det... nå ble jeg nesten litt flau jeg kan godt skrive en fullstendig rapport om selve telefonen og dens funksjoner om det er noen ønsker om det. kan også hende at en venn av meg skal skrive den i lag med meg, jeg og han vennen min skal nemlig bestille den i lag neste måned (hvis telefonen kommer da) Goody! Da har vi to tester å se fram til! KS20 og Neo! Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 beklager at jeg ikke forsto det... nå ble jeg nesten litt flau jeg kan godt skrive en fullstendig rapport om selve telefonen og dens funksjoner om det er noen ønsker om det. kan også hende at en venn av meg skal skrive den i lag med meg, jeg og han vennen min skal nemlig bestille den i lag neste måned (hvis telefonen kommer da) Goody! Da har vi to tester å se fram til! KS20 og Neo! Hehe, herlig! Post her en eller annen da, når testene kommer ut (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg