Vegard_Haug Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lei av biler i Burnout Paradise? Snart skal Criterion gi deg litt variasjon i kjedekollisjonene. Les mer Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Alright! Noen som vet om det blir å koste oss surt ervervede riksdaler eller om det er up for grabs? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kan bli gøy med noe "nytt." Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det skal bli moro og se en front til front kollisjon med en buss og en motorsykkel. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 får bare håpe det funker bedre den i visse andre spill som blander sykkel og bil. erfaring tilsier at sykkelen vil ta til vingene bare du er i nærheten av en sving... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Henger meg på mghogli. Dette vil vel koste penger, eller? Både den i Mai og den i høst? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Står jo i artikkelen at den kommer i en oppdatering? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 lurer på om det blir "førerløs" nå og, blir kansje litt rart med sykkel uten fører Gleder meg SINNSYKT! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er dette gratis så blir Criterion min nye gud. Men, det er nå EA da. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Thats it! Burnout paradise må skaffes! Noen som har tips om et bra tilbud på dette spillet noen vei, eller som vil bytte det vekk? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Men, det er nå EA da. Drit i det vel, EA bare publiserer spillet. Criterion er ett av EA-studioene som faen kan noe i denne bransjen! I motsetning til folka i EA Sports, har de fått til 60fps på begge systemene uten kompromisser. Faktisk tror jeg alle oppdateringene deres blir gratis, inkludert øya som kommer i Eastwood til høsten :!: Har fårresten en tråd her om Cagney: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=943334 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Davis: - End of July/Early August - Payment needed (Price not yet specified) Tatt herfra Motorsykler koster penger. =/ EDIT: Den samme siden sier at det blir førere på motorsyklene. Endret 25. april 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Selvfølgelig er det førere på motorsyklene! Det er det også i Formel 1 bilene, for de som ha kommet så langt. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Thats it! Burnout paradise må skaffes! Noen som har tips om et bra tilbud på dette spillet noen vei, eller som vil bytte det vekk? https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...mp;search=S%F8k Kan sikkert også finne det brukt i en butikk som f. eks EB Games Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Noen fler en meg som la merke til noe i bildet de brukte i artiklene? Er ikke det der et need for speed spill? nermere bestemt carbon trur jeg Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nei, det er Paradise. Kjenner igjen kartet og I-88 er navnet på motorveien i Paradise City. Lenke til kommentar
M to the S Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 lurer på om det blir "førerløs" nå og, blir kansje litt rart med sykkel uten fører Gleder meg SINNSYKT! Gleder meg også, men som du sier håper det blir en fører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg