Dr3as Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Er den noen andre måter å ta disse på enn å måtte ut med batteri strøm etc.. ? har noen gamle maskiner her på jobb med passord i bios for å gjøre endringer + en maskin hjemme.. begge typene har award bios, den hjemme får jeg ikke boota en gang. noen som vet om en måte å ta dette på? går det i det hele tatt ann? Lenke til kommentar
alos Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 er det ikke lettest å ta ut batteriet da? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 snakker om et høyt antall maskiner.. som i tillegg sitter støpt.. så da ville det nok vært enklere om det fantes en annen måte.. noe jeg håååper på. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hold inne "home" trykk start og så trykk restart Lenke til kommentar
sirriusix Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Er den noen andre måter å ta disse på enn å måtte ut med batteri strøm etc.. ? har noen gamle maskiner her på jobb med passord i bios for å gjøre endringer + en maskin hjemme.. begge typene har award bios, den hjemme får jeg ikke boota en gang.noen som vet om en måte å ta dette på? går det i det hele tatt ann? Husker jeg kom over en side med liste over defaultpasord en gang, ja faktisk har alle biosprodusenter lagt inn et defaultpassord, i tilfelle noen skulle fucke å sette passord, så vil dette defaultpassordet gi deg tilgang. Husker bare ikke hvor, google så finner du Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 http://www.phenoelit.de/dpl/dpl.html der ligger det en sånn liste.. får vel prøve den Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 CMOS-Jumper? Det er vel foresten Insert og ikke Home du skal holde inne når du starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå