odri1 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vurderer meg et av disse spillene, men er selvsagt veldig usikker på hva jeg skal velge. noen som kan fortelle meg hva dere synes om de og hvilket dere ville valgt? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tja...eneste likheten mellom dem er vel at de begge er bilspill. PGR4 en uhøytidlig arcaderacer med simulatorpreg, mens Forza er en dø hardt! sim ofte sammelignet med GranTurismo-serien. Det hele kommer an på personlig preferanse, så for min egen del faller nok PGR mest i smak(har kun spillt PGR3, men den er såpass lik 4'eren at jeg våger meg å uttale meg på PGR4's vegne:)), mye pga dashboardviewet som mangler i Forza, uten det, så føler jeg ikke at jeg "kjører bil" om du forstår. PGR er en mye mer tilgivende racer som i mine øyne har høyere underholdningsverdi enn Forza. Det finnes nok garantert andre krefter som tenker motsatt, så her anbefales det at du laster ned demoene og ser hva du liker best:-) Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg har begge og liker Forza best. Men, det er to forskjellige typer bilspill. Forza er ren simulator, mens PGR er mer arcade. Har du en internet tilkobling, plugg ledningen inn i 360 og last ned demoer av begge! Du trenger ikke noe gull abb. for å gjøre det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 den store forskjellen er: pgr4= bilspill med greie kjøreegenskaper og forza2= simulator med realisme og veldig fin gameplay. forza2 må ikke sammenlignes med granturisimo serien da dette enda ikke er en komplett simulator. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har spilt begge og må si jeg foretrekker Forza, men er enig med de to første svarene om at det er snakk om smak og behag her. Så last ned demoene og gjør deg opp et inntrykk utifra det. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 enda en stemme til forza 2. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 PGR4 er eller rettere sagt var MS sitt svar på GT til PS. Forza er mere simulator. PGR4 ser utrolig lekkert ut men er helt blåst når det kommer til simulering. Kort og godt er man en arcade racer velger man PGR er man mere mot simulatorer velger man Forza Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 den store forskjellen er: pgr4= bilspill med greie kjøreegenskaper og forza2= simulator med realisme og veldig fin gameplay. forza2 må ikke sammenlignes med granturisimo serien da dette enda ikke er en komplett simulator. På hvilket punkt er ikke Forza en simulator som GT? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) På hvilket punkt er ikke Forza en simulator som GT? Jeg tror det han egentlig mente var at GT ikke er noen fullverdig simulator, men jeg er enig i at det var vanskelig å tyde meningen hans utifra hva han faktisk skrev. GT mangler jo en del på å kunne kalles fullverdig simulator så hvis det var det han mente er jeg enig med ham. Endret 26. april 2008 av Asmodeus Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Forza helt klart. grunnen er at dette er en sim og PGR er et arcade spill. pluss at på forza kan du trimme,tune,style og har mere avasert design muligheter Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 På hvilket punkt er ikke Forza en simulator som GT? Jeg tror det han egentlig mente var at GT ikke er noen fullverdig simulator, men jeg er enig i at det var vanskelig å tyde meningen hans utifra hva han faktisk skrev. GT mangler jo en del på å kunne kalles fullverdig simulator så hvis det var det han mente er jeg enig med ham. ja. det jeg mente var vel at gt serien mangler en viktig komponent og når den får dette vil kanskje voksne også vurdere å faktisk kjøpe ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå