Gå til innhold

Noen nye skatebilder fra Oslo og Bergen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kule bilder. Likte egentlig bare #1 og #4.

#1:

Fine klare farger og veldig god bruk av vidvinkel. Bare kult med "tønneeffekt", lage en slags innramming.

Ganske kjedelig, ga meg egentlig ikke så mye.

Veldig likt som #2, denne gangen litt mer spennende, men fortsatt ikke noe ekstra

Likte jeg veldig godt. Spennende farger, lys og motiv/miljø.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med hoptikopter at dette var det jeg likte best. Bra lyssetting noe som gjorde hele bildet ganske spennende.

Satt pris på om du fortalte hvordan du gjorde det =)

Brukte 2 blitzer. En fra høyre og en fra venstre...

Brukte en soft focus effektsomjegbeholdersom min personlige hemmelighet:D

Takk for comment!

Lenke til kommentar

najs. likte helt klart det første bildet best.

1 - fin bruk av vidvinkel, fin fokus, fine farger og helt herlig vær. får en god stemning, pluss at begevelsen til skateren gir inntrykk av action

2- også fine farger, men kanskje litt for mange forstyrrende elementer i bakgrunnen? dessuten synes jeg ikke at bilder bakfra, altså bakfra skateren, gjør seg noe særlig. kanskje i noen tilfeller, men ikke i dette tilfellet.

3 - dette bildet er kanskje bitte-litt bedre enn nummer 2, men det er mange forstyrrende elementer, og fortsatt bakfra.

4 - igjen, smoothe farger. fin stemning, og du har fanget skateren i et glimrende øyeblikk. dog synes jeg kanskje det burde vært litt mer lys/fremhevelse på skateren.

Lenke til kommentar

Flott bruk av fisheye effekt for å skape dynamikk og bevegelse i bildet. Litt sterk sol, men det fungerer. Fargene er freshe og fine, og bra timing, utsnitt og posisjonering.

Litt for mange elementer i bildet, kombinert med motiv som har ryggen til, gjør bildet litt rotete og egentlig litt kjedelig. Du har ingenting som skaper den bevegelsen vi egentlig er ute etter, og ingenting som trekker oppmerksomheten mot motivet.

Mye det samme som #2, men her har du et utsnitt som jeg synes fungerer dårligere. Sort hvit kan være en fin effekt, men da helst på bilder med mindre rotete elementer i.

Dette likte jeg. De mørke, litt dystre omgivelsene og lyssettingen på motivet som helt klart er i flott bevegelse i bilde gir en flott effekt. Jeg lurer veldig på hvordan denne hadde sett ut i et pinhole bilde. :)

Lenke til kommentar

Du har i hvert fall forstått det med skate-fotografi. Noe. Det vil si på bilde en og fire. På de andre bildene blir utsnittet litt irriterende.

Du burde valgt landskapsformat, men i landskapsformatet du har tatt mener jeg at du har for lite av landingsplassen.

Ble litt kort, men må stikke. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...