Slikape Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Hver gang jeg starter maskinen, lages det en mappe som heter "programmer" på skrivebordet. Mappen er tom, og hvis jeg sletter den, dukker den opp neste gang jeg starter maskinen på nytt. Noen som vet hvordan jeg får fjernet denne permanent? Endret 24. april 2008 av elefant med bukser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 jeg er ikke sikker, men jeg tror at du har en virus. prøv å skanne med en god antivirus Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 takk for svar. jeg kjørte en fullstendig scan med oppdatert avira og fant ingen virus Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skriv msconfig i startmenyboksen og start det. Se gjennom Startup fliken og se om du har noen programmer som ser mistenkelige ut. Feks kanskje et program du egentlig har avinstallert. Men ikke fjern ting før du har undersøkt hva det egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå