BrunelloVintage Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Bestillte en pakke inklusive montering, har aldri opplevet maken til service, når ting først skar seg. CDs kundeservice var ikke mye å skryte av, dessverre, men når jeg tok kontakt direkte med montørene, ordnet det seg - til tross for et komplisert problem og utstyr som var nytt for alle. Meget bra! Endret 24. april 2008 av BrunelloVintage Lenke til kommentar
BrunelloVintage Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Montørselskapet heter forøvrig Cash Scan. Flinke folk! Endret 24. april 2008 av BrunelloVintage Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg forstår godt frustrasjonen din, og hadde nok vært like frustrert selv om jeg hadde opplevd samme servicen. Men jeg forstår også at CD, som tydeligvis har valgt feil underleverandør, ikke kan ha kontroll på alt. De setter bort monteringsjobben til underleverandører, og ville nok hatt problemer med å følge opp alle leveransene selv. Skylden bør plasseres der den hører hjemme, i dette tilfelle hos firmaet som utfører arbeidet.. Så bør heller CD ta ansvar i form av å ikke benytte denne leverandøren mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå