RamGuy Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tim Sweeney ga alle inntrykk for at Unreal Engine 4.0 ville bli utviklet for konsoller. Dette har vist seg å være feil, head honcho Mark Rein har sagt at PC-eiere ikke har noe å frykte, at den vil komme til PC også. ‹Det han prøvde å si var at den ikke vil fungere på denne generasjonen konsoller, men folk tok det som at han sa det ikke ville funke på PC. Hallo, all teknologi fungerer på en PC, det jo sånn vi bygger den. Selvfølgelig vil den fungere på PC-er, det skulle da være en selvfølge for alle å forstå.› sa Marc Rein. Lenke til kommentar
Book Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Var vel ikke uventet det nei. Virket mer som spill for galleriet første utsagnet han hadde da. Kanskje UT4 til og med blir bra? Sorry, men UT3 var nedtur. Endret 24. april 2008 av Book Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det han prøvde å si var at den ikke vil fungere på denne generasjonen konsoller Så det blir ikke noe ut4 på konsoll altså? Ikke at jeg tar det så tungt, har ikke ut en gang. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Av det jeg har hørt så skal Unreal Engine 4 være klar til nestegenerasjonskonsollene og pc når den tiden kommer. Denne generasjonen har vi Unreal Engine 3 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Og folk må slutte å høre på Mark Rein, mannen prater bare svada fra ende til annen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nå er det jo Tim Sweeney som har snakket svada i dette tilfellet. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Tim Svada UT 3 Engine holder vel en liten stund i denne generasjonen , men er vel ikke den beste motoren om fks 3 - 4 år Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fatt forskjellen på Unreal Engineog Unreal Tournament. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Fatt forskjellen på Unreal Engineog Unreal Tournament. Hva mente du nå egentelig? Unreal engine er vel motoren som blant annet unreal tournament spillene er bygget på ? i tillegg er Unreal engine lisensert ut til en rekke utviklere... http://www.unrealtechnology.com/ Endret 26. april 2008 av firberblad Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Var vel ikke uventet det nei. Virket mer som spill for galleriet første utsagnet han hadde da. Kanskje UT4 til og med blir bra? Sorry, men UT3 var nedtur. Veldig enig, UT3 var en nedtur.. Men kan jo håpe at UT4 blir bedre! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fatt forskjellen på Unreal Engineog Unreal Tournament. Hva mente du nå egentelig? Unreal engine er vel motoren som blant annet unreal tournament spillene er bygget på ? i tillegg er Unreal engine lisensert ut til en rekke utviklere... http://www.unrealtechnology.com/ Tim Svada UT 3 Engine holder vel en liten stund i denne generasjonen , men er vel ikke den beste motoren om fks 3 - 4 år Den der tenker jeg. Er ikke noe som heter Unreal Tournament 3 Engine, som Iko sier. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Unreal Engine 3 mente jeg ja UE3 ikke UT3 Verdammt! Endret 26. april 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå er det jo Tim Sweeney som har snakket svada i dette tilfellet. Det trådstarter quoter i kursiv er det Mark Rein som har sagt, og han kommer bare med svada og PR oppgulp. Noe som forsåvidt er jobben hans, men ta nå det han sier med en STOR klype salt. Lenke til kommentar
Book Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fatt forskjellen på Unreal Engineog Unreal Tournament. Nei sier du det.... Jeg sa det jeg sa fordi det alltid har kommet et nytt UT etter ny motor fra epic. Burde være mulig å forstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå