Joachim_F Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nintendo har fortalt når de vil lansere Super Smash Bros. Brawl i Europa. Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Og dette feirer dere med å annonsere det tre ganger? 8D Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 YEEESSS!! Dette har jeg ventet på att Nintendo sier en dato! Fy faen juni-måned blir syk, med Brawl, MGS4, Battlefield og sikkert fler Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har hatt spillet liggende hjemme to uker. Prøvde det en gang i en halvtime. Ekstremt bra spill som står til forventningene! Bare synd at min spillinteressere er helt på bunn og at jeg hverken tar meg tid til eller gidder å spille det. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jaaaay siden det er nærmest ett halvt år siden siden dem lanserte det i japan og en gooood måned siden amerika fikk det så må det jo være mye arbeid og finpussing før den kom til Europa så flott:) Bra Nintendo for det er vel derfor dere lansere det så sent sant? Ikke fordi dere hater oss i Europa?.... Free Loader og Us Brawl kom lenge før Nintendo... Lenke til kommentar
lyon Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Steike, litt mange spill på meg i juni ja Ninja Gaiden 2, MGS 4, Bourne og dette. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) ENDELIG! Nå blir det Juli Juni! edit: Har vi noen kilde? Har ikke sett noen andre som har gitt det ut.... Endret 24. april 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har hatt spillet liggende hjemme to uker. Prøvde det en gang i en halvtime. Ekstremt bra spill som står til forventningene! Bare synd at min spillinteressere er helt på bunn og at jeg hverken tar meg tid til eller gidder å spille det. Heh, litt ironisk kanskje? Kjempe bra spill som står til forventningene, men spille det? Neida, det gidder du ikke Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ENDELIG!Nå blir det Juli Juni! edit: Har vi noen kilde? Har ikke sett noen andre som har gitt det ut.... http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/news/2...edule_7920.html Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har hatt spillet liggende hjemme to uker. Prøvde det en gang i en halvtime. Ekstremt bra spill som står til forventningene! Bare synd at min spillinteressere er helt på bunn og at jeg hverken tar meg tid til eller gidder å spille det. Heh, litt ironisk kanskje? Kjempe bra spill som står til forventningene, men spille det? Neida, det gidder du ikke Jeg skjønner faktisk hva han mener. Orker heller ikke spille noe for tida, selv om jeg har massevis av gromtitler liggende, inkludert denne Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Haha, har den amerikanske versjonen liggende her jeg. Fatter ikke hvorfor folk faktisk gidder å vente på den europeiske. :!: Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Fordi de vil fikse den dårlige nettverksløsningen som kom med de første versjonene av Brawl. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det har jeg ikke hørt noe om... men vil ikke dette komme som en oppdatering til de japanske og amerikanskje versjonene når dette blir utgitt? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kanskje, men du slipper å putte inn to DVD-er hver gang du skal spille (Ta ut Brawl, Sette i Freeloader, Ta ut freeloader, Sette i Brawl) istedet for å la den stå i hele tiden (eller ha en moddet wii) og freeloaderen kommer nok til å bli blokket av en update i nær fremtid. Nei, jeg venter på ekte vare. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kanskje, men du slipper å putte inn to DVD-er hver gang du skal spille (Ta ut Brawl, Sette i Freeloader, Ta ut freeloader, Sette i Brawl) istedet for å la den stå i hele tiden (eller ha en moddet wii) og freeloaderen kommer nok til å bli blokket av en update i nær fremtid.Nei, jeg venter på ekte vare. Er vel bare å la vær å oppdatere wiien da. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Damn, jeg som trodde det skulle komme ut 26 mai, jaja, Mario Kart Wii får vel holde til da:P Satser på laag-fri på brawl da, når det kommer ut. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Damn, jeg som trodde det skulle komme ut 26 mai, jaja Hvor fikk du det fra at det skulle komme 26 mai? Ingen hadde jo bekreftet noe om datoen kanskje bare noen butikker som hadde en dato? Endret 24. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Damn, jeg som trodde det skulle komme ut 26 mai, jaja Hvor fikk du det fra at det skulle komme 26 mai? Ingen hadde jo bekreftet noe om datoen kanskje bare noen butikker som hadde en dato? Det var sikkert fra en butikk jeg så det på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg