tormi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei! Skal til USA og vil selfølgeligse om jeg finner noen XBOX360 spill der. Men jeg vet at det ikke nødvendigvis funker å spille spill fra USA på norske x-boxer... Hva må jeg se etter for å finne ut om spillet kan spilles i Norge/Europa? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 PAL/NTSC. Er spillet PAL vil det virke. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) PAL/NTSC. Er spillet PAL vil det virke. for et tull svar, lite opplysende og sjekk fakta før du svarer. Det står kun ntsc på spilla du kjøper i butikk der borte. det er mange ntsc spill som virker på en norsk(pal) konsoll. regionlister finner du på f.eks: http://forum.xbox-sky.com/xbox360_regional...tibility_guide/ Endret 25. april 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Point taken, men dersom det står PAL på spillet vil det fortsatt virke her i Norge Ihvertfall gjør de 7 spillene jeg kjøpte i statene i fjor det. Fant en butikk som solgte både NTSC og PAL utgaver av de samme spillene. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 PAL/NTSC. Er spillet PAL vil det virke. for et tull svar, lite opplysende og sjekk fakta før du svarer. Det står kun ntsc på spilla du kjøper i butikk der borte. det er mange ntsc spill som virker på en norsk(pal) konsoll. regionlister finner du på f.eks: xbox-sky.com/xbox360rcg Takk for den. Den korrekte linken var: Xbox Regional Compatibility Guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå