Gå til innhold

Hjelp ved valg av optisk-mus

Anbefalte innlegg

Så har jeg endelig bestemt meg for å bevege meg inn i den optiske muse-verdenen og kaste alle de X-antall kulemusene som jeg har liggende og slenge rundt om kring.

Så jeg har gjort litt research og har kommet fram til følgende to siden jeg har satt som krav at musa ikke skal være trådløsm så de to ble: Microsoft Intelli Mouse Explorer 3.0 eller Logitech mx500.

Jeg sikler litt etter MX500, men den ser litt "klumpete" ut og vanskelig å ha i hånda, virker det på meg. Jeg skal ned på elkjøp eller.no å teste mine mistanker senere.

Men til dere som har den, er den virkelig så klumpete?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sikler litt etter MX500, men den ser litt "klumpete" ut og vanskelig å ha i hånda, virker det på meg. Jeg skal ned på elkjøp eller.no å teste mine mistanker senere.  

Men til dere som har den, er den virkelig så klumpete?

Jeg har bare testet disse musene i butikker, men jeg synes personlig det virker som om MX500 ligger bedre i hånden enn Explorer 3.0. Dette vil naturligvis være forskjellig fra person til person, avhengig av hvordan hendene dine er designet. ;-)

Lenke til kommentar

Jeg synes helt klart at logitech mx 500 er den beste musen. (av de to)

Har selv mx 700 (den tråløse versjonen av mx 500) og er strålende fornøyd!

Hvis du bor i bergen og skal kjøpe den i butikk så ville jeg kjøpt den enten på komplett på laksevåg eller absoluttdata på minde.

mulig komplett fortsatt er tom for den i butikken, men jeg vet absoluttdata har den pga lageret på webben deres er den samme som i butikkene.

--zyklopz--

Lenke til kommentar
må se meg litt uenig, mx300 som jeg har ligger bedre i hånda enn mx500, klart den beste "musa" jeg har hatt.... :D

Som sagt det er en smaksak...har en MX300 selv men jeg vurderer litt å kjøpe MX500...

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler disse 2 musene om du skal ha med tråd (har alle selv);

MS v3

Logitech MX500

Men jeg anbefaler bare MX500 om du gidder å åpne den opp og fjerne den store klumpen metall de har lagt inni der av uklare årsaker. Jeg personlig liker lette datamuser, og derfor åpnet jeg straks opp MX500 når jeg fikk den. Etter det er den "ok", men jeg synes MS v3 er bedre å spille med. Men dette er min helt egne personlige mening da, jeg bruker MX500 nå og har ikke brukt v3'n på 1 måned.

Husk, fjern den metallklumpen! Er ikke mange skruene som skal til!

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...