Bardis Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 jeg for min del har dårlig erfaring med "gamer"-kort uten kjøler.. Så kort med slike kjøleribber egner seg kun for kontor og surfing da mener du? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 jeg for min del har dårlig erfaring med "gamer"-kort uten kjøler.. Så kort med slike kjøleribber egner seg kun for kontor og surfing da mener du? Slike kort er mest beregnet til surfing, kontor og stue pc´er. Såklart kan du bruke det til spilling også.. men mange har slitt med høye temeraturer, og hvis du klokker i tillegg så kommer varmen fort. Noen pleier å feste en vifte til kjøleribbene, men da er jo hele poenget med lydløs kjøling borte :!: ps: hd3650 er vel igrunn ikke et gamer kort heller da Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 ps: hd3650 er vel igrunn ikke et gamer kort heller da Så igjen er jo spørsmålet hvor bra gamerkort man må ha for å spille litt av og til.. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ps: hd3650 er vel igrunn ikke et gamer kort heller da Så igjen er jo spørsmålet hvor bra gamerkort man må ha for å spille litt av og til.. Helt sant Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 ps: hd3650 er vel igrunn ikke et gamer kort heller da Så igjen er jo spørsmålet hvor bra gamerkort man må ha for å spille litt av og til.. Helt sant Har jeg forstått det riktig at disse ATI HD kortene er minst like bra som geforce hvis man vurderer å spille av blu-ray på pcen på en 40" LCD tv ? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 jo, ATI (etter det jeg har hørt på forumet her) er bedre bildekvalitet på, men nVidia sine kort er bedre ytelse på. For din del, så ville jeg enten valgt et ATI 3870-kort, eller nVidia 8800GT-kort. Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Noen som vet om HD3650 kan sende hd-signal i 720p til flatskjerm? Hvordan velger man slik output, via prog som følger med skjermkortet? Lenke til kommentar
Goffi1983 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg kjøpte ett 8600gt kort nå. Virker helt kurant det. Plukka det opp for 400 kroner. Synes pris/ytelse er helt ok til mitt bruk. ( 6x wow clienter ) Holder meg også borte fra ATI. Mye problemer tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå