Dark Fire Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Hei. Som titellen sier søker jeg etter programvare for å kombinere 2 eller flere sanger på en fil, men på samme tid (altså ikke at en av sangene spilles, også fortsetter en ny en, men at de går begge på likt). Jeg har prøvd Wavepad, og googlet litt rundt, men fant ikke frem til annet enn hvordan man gjør som førstenevnte: lime inn en sang etter at sang nr1 er ferdig. Poenget er å "remixe" en sang, ved å mekke en ny en, og kombinere. PS: Om noen har litt erfaring med Wavepad eller lignende programmer som støtter pitching (det gjør vel de fleste): Hvordan pitcher man uten at deler av sangen forsvinner? Det latet til at sangen ble delvis mindre når jeg pitchet, fordi den "hakket" på en måte rett etter og før pitching.. Sangen... Endret 24. april 2008 av Mads15 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Et alternativ er Audacity. Gratis, støtte for fler-spor/mixing, m.m. Støtter også verktøyer for å endre pitch og tempo, men jeg aner ikke hvor god disse verktøyene er i forhold til Wavepad. Endret 24. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Et alternativ er Audacity. Gratis, støtte for fler-spor/mixing, m.m. Støtter også verktøyer for å endre pitch og tempo, men jeg aner ikke hvor god disse verktøyene er i forhold til Wavepad. I følge google, omhandlet tutorialene kun den samme funksjonen som Wavepad bruker: å kunne lime inn på et tomt område, men det gjør vel ingen skade å prøve.. Tnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå