værdama Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 er derfor man har taxi, skip turen og svip du er der, må ikke kjøre noen steder egentlig, jeg tar taxi hele tiden jeg. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du vet at du får er melding på mobilen som "restarter" missionet når du dør/ får mission failed? Joda, men man må fortsatt kjøre dit ting skjer hver gang. Da praier du en drosje! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Tror folk leter etter ting å klage på her, dere glemmer hvor ekstremt detaljert spillet er, hvor stort det er, hvor bra storyen er, hvor bra grafikk det er, hvor bra onlinedel det er. Det er ingen spill i historien som kan måle seg noen plass i nærheten av hva GTAIV presterer her. Dette spillet her kommer til å være spilt om 1 år framover i tid også. Det er så mye man kan gjøre. Viktigst av alt så føler jeg virkelig Liberty City er en levende plass. Det er så sykt mye å oppleve her og stemningen når det begynner å regne og storme er ubegripelig. Endret 1. mai 2008 av Avean Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sant nok det, men det er langt i fra så bra som hypen tilsier. Etter 10 timer inn i spillet har jeg ennå ikke skjønt hvorfor det får 10/10 osv. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Siden jeg har spilt GTA IV noen timer nå, så tenkte jeg å dele et par meninger om spillet. I følge gamerankings, så er GTA IV så nærme perfekt som man får det, men jeg må være ærlig å si at jeg ikke er helt med der. Altså, misforstå meg rett, det er et BRA spill. Jeg elsker dialogene og alle detaljene spillet har. Det ser også veldig flott ut grafikkmessig. Det er bare ikke verdt 10/10 fra ørten spillsider som aldri gir 10/10. Kan jo nevne et par ting jeg ikke liker: 1 Kameraet i spillet kan ofte være skikkelig forvirrende. Både når man går/løper vanlig eller når man er i våpen modus. Personlig syntes jeg det er forferdelig irriterende at kameraet "spretter tilbake på plass" når man beveger det. 2 Når man er i våpenmodus og skal sikte på folk, så er det utrolig vanskelig å skifte mål. Det virker som om den ikke helt greier å gi slipp på første personen som ble sikta på. Det var f.eks en gang jeg skulle skyte en fyr som prøvde å stikke av, men spillet ville heller sikte på fyren som lå på bakken ved siden av meg. Sånne ting mista f.eks Crackdown poeng/karakterer på, hvorfor er GTA off the hook her? 3 Litt relevant til de forrige punktene: Helt hårreisende mye knapper å holde styr på. Har dere sett på kontroll-oversikten? Er jo en liten novelle av forklaring der. 4 Om man ikke greier et mission, så må man starte HELT på nytt igjen. Dvs, man må kjøre til stedet mission'et starter og prøve igjen. Er man langt unna er dette forferdelig irriterende. Hvorfor ikke ha mulighet til å save rett mission'et EGENTLIG starter? Dette er ting som plager meg etter bare 5-6 timers spilling. Jeg sier ikke at det ødelegger så mye at det ikke er gøy mer, men det ødelegger så mye at det ikke fortjener perfekt karakter av ALLE. 1. Vanesak, jeg er vant til dette etter å ha spilte diverse RPG's og det funker veldig bra når man først blir vant til det. 2. Slipp opp auto-sikte knappen, se mot personen du vil sikte på å trykk inn auto-sikt igjen. 3. Vel... sånn har det da alltid vært? Og det blir for dumt å begrense ett spill fordi noen synes det er for mange knapper å holde styr på. Igjen en vanesak. 4. Helt enig at dette er veldig frustrerende. Men, det er vel ment som en liten straff for å ikke ha klart oppdraget. Selv om jeg ikke hadde hatt noe imot å starte bare litt nærmere. Det her blir småpirk for meg, og hvis man klarer å prøve å bli vant til det istedet for å irritere seg over det vil man nyte spillet enda mer.Men jeg sier ikke at spillet fortjener de karakterene det har fått, ettersom jeg bare har vært igjennom 1/4 av det. Så langt mener jeg at det ligger på 8-9 så får vi se hvordan det slutter. Endret 1. mai 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå