habanaba Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Jeg kjøpte 400d i jula.. pakken med 18-55 og 55-200 kit objektivene. Nå er det på tide å kjøpe no mer utstyr. Har tenkt å kjøpe opteka battery grip med to batterier, og en trådutløser. I tillegg vil jeg ha: macro objektiv - bør være billig og allsidig. stativ - bør kunne gjøres ganske lite da jeg går endel toppturer og vil ha plass i sekken. blitz - billig og god Noen som har no tips om hvilke modeller jeg bør kjøpe? Noe mer utstyr jeg trenger? Tenkt å kjøpe fra USA eller Japan. Hva er billigst? Endret 24. april 2008 av habanaba Lenke til kommentar
Torvastabu Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Mitt forslag til blits og macro objektiv - Canon 430ex - Canon ef-s 60mm f2.8 Macro de burde du få for tilsammen under 3500kr i USA Endret 24. april 2008 av Torvastabu Lenke til kommentar
zyp Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ut fra mine observasjoner ser det ut til at USA som oftest er litt billigere enn Japan, i alle fall slik dollarkursen er nå. Lenke til kommentar
exporama Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Dette kunne jeg også tenkt meg fler svar og tips om! =) - stativ - blits Bump! Endret 3. mai 2008 av exporama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå