Gå til innhold

The Cause of Death

Anbefalte innlegg

Government ties, is really why the government lies

Read it yourself, instead of asking the Government why

Cause then the cause of death, will cause the propaganda to die

---

Advarsel: Denne filmen kan inneholde sterke bilder av virkeligheten.

Endret av person
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Government ties, is really why the government lies

Read it yourself, instead of asking the Government why

Cause then the cause of death, will cause the propaganda to die

---

Advarsel: Denne filmen kan inneholde sterke bilder av virkeligheten.

Noe spesi filmer dere SU'ere bruker som lørdagsunderholdning må jeg si, vel vel, hver sin smak heter det jo :cool:

Er dette en meningsyttring eller noe å diskutere? :yes:

Det er sikkert meningen at man skal diskutere denne filmen, dessverre har ikke trådstarter vært klar nok på hva han vil at diskusjonen skal dreie seg om.

Lenke til kommentar
Det er sikkert meningen at man skal diskutere denne filmen, dessverre har ikke trådstarter vært klar nok på hva han vil at diskusjonen skal dreie seg om.

Filmen er jo ganske klar om hva som bør diskuteres, men saken her er vel heller om du faktisk gidder å diskutere det.

Lenke til kommentar

Filmen er jo ganske klar om hva som bør diskuteres, men saken her er vel heller om du faktisk gidder å diskutere det.

Nei? Hva er det meningen at man skal diskutere? Amerika-hat? Konspirasjonsteori?

Joa, virker som noe konspirasjonsgreier men jeg vet ikke helt hvilken. Var bare sangteksten jeg fikk noe ut av.

Lenke til kommentar

Når man lager en tråd så er det greit om man lager et førsteinnlegg med en reell problemstilling og som inviterer til debatt. Det gjør ikke denne her, den passer seg bedre i såpeboksen egentlig. Tråden stenges, men trådstarter kan gjerne sende meg en pm med en reell problemstilling/emne, så skal jeg vurdere å åpne den igjen med litt opprydding :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...