Ray_l Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Driver med en god del sykkel og løpstrening på fritida. Men har vært mye plaget med småskader i beina. Har nå siden september i fjor slitt med noe som ligner en strekk på baksiden av høyre kne. Kommer og går litt men blir aldri borte. Denne skaden fikk jeg under en vanlig spasertur. Har kjent det hver dag siden. Er ikke så vondt at jeg ikke orker å trene, men svært ubehagelig. Er vel kanskje ikke bra å bare la det være. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Tendinitt i senen som fester biceps femoris? til kneet? Endret 24. april 2008 av w3p Lenke til kommentar
Ray_l Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Veit ikke, klarer likosm ikke å presse noe sted for å fremheve smertene heller. Bare er der. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan være korsbåndet. Prøv å forklar oss hvordan smertene kommer: Nå du flexer kneet, nå du løfte beinet osv... Prøv all mulige posisjoner.. vaio Lenke til kommentar
Ray_l Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Hvis jeg har belastet det mye over en periode kommer det. Kjenner det også hvis jeg setter fotbladet i bakken litt foran meg og presser ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå