roger2002 Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Skal ha en enkel og grei bærbar, og kjøper heller en ny til ca 10 lapper, enn å betale en overpris på eksempelvis qxl for en brukt en. Noen som har råd om hvilke maskiner i denne prisklassen som er de mest anvendelige? De jeg har lest litt om er: Acer 13** Fujitsu Siemens Lifebook c1020 (m. celeron) Elitegroup I-Buddy XP Her finnes det maskiner mellom 9000-11000 som ser ok ut. Er først å fremst ute etter negative erfaringer med noen av disse, støy, dårlig skjerm, klumpete design, dårlig touchpad og slike ting. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Hm, jeg er kanskje i ferd med å bli forferdelig forutsigbar, men har du tatt en titt på Apples iBook? Starter på 9.990,- oppgrader til 384 MB minne og prisen når 10.990,- Mer her. Lenke til kommentar
roger2002 Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 JAAAA... Du er blitt noe forutsigbar etterhvert. ALDRI noe epledatamaskin i mitt hjem uansett hvor fortreffelig den brøkdelen av datamaskinbrukere som har valgt eple synes det er. :-) Fordomsfull? Det er meg det! Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Har du sett på denne http://www.telehuset.no/th_shop/snProduct_...y=020108&Page=5 Hvis du kjøper den før 9. mars eller noe sånn, får du med tre års gratis service og support. De har butikker over hele landet. Greit å ha en leverandør du fysisk kan gå og klage til hvis noe skulle skje. Kan være litt frustrerende å drive reklamasjonskrig via mail... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå