Gå til innhold

Brente cd'er som ikke virker

Anbefalte innlegg

Brenner cd'er som vanlig uten å få noen feilmeldinger, men når jeg tester cd'ene etterpå så virker de ikke. Har prøvd flere brenneprogram og jeg har skiftet ide kabelen.

Har brenneren virkelig tatt kvelden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Copy-protection...???

Kanskje du brenner på for høy hastighet iforhold til hva cd'en takler. Er ikke alltid det stemmer den påståtte brennehastigheten.  Eller du kan kjøpe deg en laser rense-cd.

Fred.

Ikke copy-protection og ikke for høy hastighet. Brenner på 8X uten å lykkes.

Lenke til kommentar
hva slags brenner har du????

har selv en asus, og får samme problem; brenner uten problemer men når jeg skal sjekke plata er den tom ifl windows. så det jeg gjør er å starte nero, da dukker alle dataene opp

Mulig det er Asus, må sjekke. Uansett - nekter å måtte starte Nero hver gang jeg skal ha tilgang til cd'en. Men takk for tilbakemeldingen :)

Lenke til kommentar

På tide med ny brenner?

Jeg har selv MSI 48x brenner som jeg kjøpte på komplett.no for 350,- og bruker som regel Memorex eller Verbatim plater, men alle andre funker også. T.o.m de 100pk CD'ene på spindel

Lenke til kommentar
Brenner cd'er som vanlig uten å få noen feilmeldinger, men når jeg tester cd'ene etterpå så virker de ikke. Har prøvd flere brenneprogram og jeg har skiftet ide kabelen.

Har brenneren virkelig tatt kvelden?

Noen som har skjedd siden du sist brukte den?

Hvor gammel er den?

Virker nesten som at laseren har tatt kvelden. Siden du har prøvd andre cder, brenneprogram og ide kabel. Mangler bare å få testet den i en annen maskin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...