Zaitan Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Brenner cd'er som vanlig uten å få noen feilmeldinger, men når jeg tester cd'ene etterpå så virker de ikke. Har prøvd flere brenneprogram og jeg har skiftet ide kabelen. Har brenneren virkelig tatt kvelden? Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Copy-protection...??? Kanskje du brenner på for høy hastighet iforhold til hva cd'en takler. Er ikke alltid det stemmer den påståtte brennehastigheten. Eller du kan kjøpe deg en laser rense-cd. Fred. Lenke til kommentar
Zaitan Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Copy-protection...???Kanskje du brenner på for høy hastighet iforhold til hva cd'en takler. Er ikke alltid det stemmer den påståtte brennehastigheten. Eller du kan kjøpe deg en laser rense-cd. Fred. Ikke copy-protection og ikke for høy hastighet. Brenner på 8X uten å lykkes. Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hva slags brenner har du???? har selv en asus, og får samme problem; brenner uten problemer men når jeg skal sjekke plata er den tom ifl windows. så det jeg gjør er å starte nero, da dukker alle dataene opp Lenke til kommentar
Zaitan Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 hva slags brenner har du????har selv en asus, og får samme problem; brenner uten problemer men når jeg skal sjekke plata er den tom ifl windows. så det jeg gjør er å starte nero, da dukker alle dataene opp Mulig det er Asus, må sjekke. Uansett - nekter å måtte starte Nero hver gang jeg skal ha tilgang til cd'en. Men takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
aLeX*NeO* Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hva slags cder du bruker har utrolig mye å si....(kvalitet osv.) hvis jeg bruker dårlige cder klarer hverken nero eller windows å kjenne de igjen..... :o :o :o Lenke til kommentar
Neme Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 På tide med ny brenner? Jeg har selv MSI 48x brenner som jeg kjøpte på komplett.no for 350,- og bruker som regel Memorex eller Verbatim plater, men alle andre funker også. T.o.m de 100pk CD'ene på spindel Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Brenner cd'er som vanlig uten å få noen feilmeldinger, men når jeg tester cd'ene etterpå så virker de ikke. Har prøvd flere brenneprogram og jeg har skiftet ide kabelen. Har brenneren virkelig tatt kvelden? Noen som har skjedd siden du sist brukte den? Hvor gammel er den? Virker nesten som at laseren har tatt kvelden. Siden du har prøvd andre cder, brenneprogram og ide kabel. Mangler bare å få testet den i en annen maskin. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hmmm... Jeg har nesten samme problemet med min splitter nye asus 52x24x52, nero sier platen er "successfull", men når jeg prøver plata finner jeg filen, men kan ikke bruke/kopiere den. Dette har skjedd sånn ca 5-6 ganger nå, har brent ca 35 plater idag... meget irriterende!! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Kan hende jeg esser på leggen med dette spørsmålet, men du har husket å lukke cd ene? Lenke til kommentar
Zaitan Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Kan hende jeg esser på leggen med dette spørsmålet, men du har husket å lukke cd ene? Du esser på leggen :-? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Har samme problem med endel skiver her...Kvalitet er et nøkkelord. Skaffet meg en Sony brenner og den leser alle plater jeg tidligere ikke fikk lest Uff hva skal man med 3 cdbrennere. ? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 CDR-kvaliteten kan ha litt å si. En kompis av meg kjøpte en gang en spindel med Europus CDR-plater. Flere av disse platene gikk fint å brenne på, men ved testing ble det masse lesefeil fra 40 min. og utover på cd'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå