pxK Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Så jo ganske greit ut, burnout i free roam ? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sniktitt: Rommet til WheelMan (PC/Mer PC/Ok da, bare PC). UT3 motoren passer bare til "science-fiction"-spill spør du meg.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Sniktitt: Rommet til WheelMan (PC/Mer PC/Ok da, bare PC). Rommet/nerdebula mi finner du sånn ca.... her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10994971 Den trenger ikke en egen artikkel, sad enuf Endret 29. april 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Ja jeg trodde også at dette var wheelmans verk. Ved første øyekast på forsiden trodde jeg dette var en video av mange skytescener satt sammen av wheelman, men fornuften tok overhånd, det virket rett og slett for godt til å være sant. Endret 29. april 2008 av kjaks Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det hadde vært litt tøft... *laste ned Fraps* Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 kanskje ikke så rart at folk har kjennskap til deg da, med over 4400 poster på et drøyt år så er du extremt aktiv. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det hadde vært litt tøft... *laste ned Fraps* hehe leste ikke den før nå, men skjønte ikke en dritt i starten. Tenkte som flere andre ADRIMAN:O Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vin Diesel har peiling på dette men vet ikke om Midway er rette folka, ser med engang at det er en utdatert spillmotor de kjører på. Du har et skarpt øye. Spillet kjører på Unreal 3-motoren. Da er det dårligste utnyttelsen av en motor jeg har sett, for det der så ut som PS2 grafikk. det ikke mye ps2 grafikk det der. er jo omtrent samme grafikken som i stranglehold og det er mer en bra nok vis selve spillet er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg