mcgroven Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Wheelman blander flere kjempespill sammen til en actiontung totalopplevelse. Les mer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vin Diesel har peiling på dette men vet ikke om Midway er rette folka, ser med engang at det er en utdatert spillmotor de kjører på. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hva så om spillmotoren er utdatert. spillet er akkurat annonsert og vil sikkert være i produsjoen en god stund enda. og igjen så er det storyen som teller mest. pen grafikk er bare en bonus. dårlige spill trenger god grafikk for å selge, mens gode spill ikke trenger det. men når det er sagt så skal jeg ikke påstå at dette blir et bra spill, men det ser kult ut. vin diesel passer godt i spill og selv om jeg helst skulle sett mer til ridick, både i spill og på kino, så er dette en fin nyhet å komme med. jeg gleder meg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Har ikke på følsen av at dette kommer til å bli no årets spill akkurat nei, men alikevel så det fett ut Endret 24. april 2008 av MrLG Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Vin Diesel har peiling på dette men vet ikke om Midway er rette folka, ser med engang at det er en utdatert spillmotor de kjører på. Du har et skarpt øye. Spillet kjører på Unreal 3-motoren. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Samboeren min kommer til å digge dette, håper det blir et bra spill. Ser ihvertfall morsomt ut....snurre bilen mens man skyter....klassisk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 og hva er ikke rippoff i dag da? kan du nevne fler enn to spill som er unike og ikke har blitt gjort før? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tenkte ikke på det.. *peke på nicket mitt* Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg kommer saa absolutt til aa digge dette. Skyting og bil, og ike minst Vin Diesel - maa jo bli bra Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vin Diesel har peiling på dette men vet ikke om Midway er rette folka, ser med engang at det er en utdatert spillmotor de kjører på. Du har et skarpt øye. Spillet kjører på Unreal 3-motoren. Da er det dårligste utnyttelsen av en motor jeg har sett, for det der så ut som PS2 grafikk. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Vin Diesel har peiling på dette men vet ikke om Midway er rette folka, ser med engang at det er en utdatert spillmotor de kjører på. Du har et skarpt øye. Spillet kjører på Unreal 3-motoren. Da er det dårligste utnyttelsen av en motor jeg har sett, for det der så ut som PS2 grafikk. Nå ja, viss du aktiverer AA, så blir det vel bra Endret 24. april 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Trodde til å begynne med at dette hadde noe med forumbrukeren WheelMan å gjøre... At det var snakk om et spillkonsept i stedet for et faktisk spill, f.eks. Endret 24. april 2008 av bolt Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Virker ikke noe særlig for meg. Saints Row 2 eller GTA 4 har jeg mer sansen for. Er ikke noe fan av Mr. Diesel heller. Vil heller slippe å se trynet hans gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg hadde aldri hørt om spillet før nå.. Derfor trodde jeg wheelman på forumet hadde lekt seg med programmering Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Forbausende mange som vet hvem jeg er Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja Jeg også bare, "hva er det Wheelman har gjort for å komme på forsiden nå?" xD Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 HAHA. Trodde for et lite sekund at WheelMan hadde kommet med en worklog eller noe Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 HAHA. Trodde for et lite sekund at WheelMan hadde kommet med en worklog eller noe hehe jeg også. wheelman du er altså en betydelig figur her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg