Fear the Scare Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei, dette er noe jeg lurer på: Er det en måte å "styre" det man drømme neste kveld? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Man drømmer jo ofte om spesielle ting som har skjedd dagen før, eller det siste man tenker på før man sovner. Så hvis du kan styre dette er det jo et lite håp. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei, dette er noe jeg lurer på: Er det en måte å "styre" det man drømme neste kveld? Det er det. Det er nok mange måter. For meg var det viktigste for mange år siden å slippe og drømme spesifikke drømmer og med litt trening våknet jeg så fort en bestemt drøm var på vei. Å velge drømmen er atskillig vanskeligere, men det lykkes iblant. Du finner mye info om drømmekontroll, både på nett og på biblioteket. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du har kanskje opplevd at du av og til blir bevisst i drømmen på at det faktisk er en drøm du opplever. Dette er en ferdighet som kan trenes opp hvis du ønsker, og da blir man (etter sigende) i stand til å styre slike drømmer i stor grad. http://en.wikipedia.org/wiki/Lucid_dreaming Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det finnes en diger tråd om akkurat dette emnet på siden her. Denne kan du se ved å klikke her. Bevisste/lucide drømmer er noe av det mest spennende som finnes! Lenke til kommentar
Enel Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 selv driver jeg å trener på lucid dreams. har bare kommet så langt at jeg var i skyte kamp med en bjørn som gikk på to bein... Ubevist btw. men e i hardtrening med dream checks og drømme dagbok gleder meg til å klare det Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 en annen ting må være å ha på en lydbok på stereoen mens du sover. Husker jeg lå å sov en gang noen satt å pratet like ved. Da lagde hjernenen min sin egen tolkning av det de sa og en "filmversjon" om du vil. Var en syk opplevelse jeg gjerne vil få til igjen. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Haha, så utrolig morsomt! Ja, jeg har opplevd å spille musikk i bakgrunnen mens jeg har drømt, og da har musikken også kommet inn i drømmene mine. Men den der med lydboken var noe nytt. Det hadde vært gøy å prøve en gang. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 hmm, så jeg kan lage en "lydbok" og si hva jeg vil og da kanskje jeg drømmer det? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Haha, så utrolig morsomt! Ja, jeg har opplevd å spille musikk i bakgrunnen mens jeg har drømt, og da har musikken også kommet inn i drømmene mine. Men den der med lydboken var noe nytt. Det hadde vært gøy å prøve en gang. Da blir det Rage Against The Machine hele natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå