Bister Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei! Jeg og noen kompiser har kjøpt gamepads, har kjøpt Logitech Rumblepad 2. Noen som vet om det går ann å koble begge kontrollene til en PC og spille to-tre stykker samtidig. Isåfall, hvordan? Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det skal gå fint det. Bare å koble dem til? Nå har jeg riktignok to av forskjellig merke. Det kan hende at PC-en liker det bedre, men jeg vet ikke. Men hvis du skal bruke gamepads, så anbefaler jeg deg et game profiler program. Der kan du enkelt programmere gamepad'n din for forskjellige spill slik at det er lett å bytte oppsett. (Vet det ofte følger med, men nå har jeg gamepads av forskjellig merke, og den ene er jallajall kjøpt for "ingenting" på nett. Fine er at profiler programmet endrer for begge kontrollerene uavhengig av merke) Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 så jeg må ha et program som kan merke forskjell på kontrollene? isåfall, hvor kan jeg laste det ned? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 så jeg må ha et program som kan merke forskjell på kontrollene?isåfall, hvor kan jeg laste det ned? Når du konfigurerer paden i spillet så kan du sette hvilken pad som skal brukes av hvilken spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå