abene Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Et digitalkamera med GPS-funksjon vil trolig være tilgjengelig til sommeren. Les mer Lenke til kommentar
albe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Dette har jeg faktisk ventet på. Så snart Fujufilm får bakt inn dette i et nytt kompaktkamera (med maks 8 megapiksler), så bytter jeg ut min aldrende F10... Endret 25. april 2008 av albe Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nokia sine GPS-mobiler kan gjøre dette i dag. Og sikkert endel smartphones. Uansett - jeg vil heller ha bluetooth. GPS over bluetooth, f.eks. Eller kopiere bilder fra kamera til mobil. Eller uploade til laptop'en selv om man har glemt kabel hjemme.. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Dette er vel ikke helt nytt. Kikket på et kamera med GPS for et par år siden, i forbindelse med et oppdrag i forbindelse med jobben. Skulle ha mulighet for å ta bilder og lagre koordinatene på dem. Men endte opp med en seperat løsning pga. krav om ordentlig vidvinkel, noe dette kameraet manglet. Edit: Dette var det jeg tenkte på Endret 28. april 2008 av Flex Lenke til kommentar
funnybeep Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Dette har vel vært ekstrautstyr, riktignok, til Sonys dslr'er siden a100 kom i 2006? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg