lektroluv Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er det bare meg eller er ikke MS så flinke til å reklamere for GTA IV til 360? Ser reklame for PS3 bundles overalt, men ser lite til bundles og hyping av DLC fra MS sin side. De burde bundla det og hatt et stort "exclusive DLC" klistremerke på boksen. Er det kanskje fordi de ikke får lov? Dvs. at Rockstar vil styre reklame delen selv? Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tenkte på det samme selv i går. Halo 3-filmer gikk på TV-en i god tid før lansering. Merkelig det ikke har kommet noe med GTA. Ble det ikke sagt at MS skulle melke dette på sammen måte? Hjelper ikke å starte reklamekampanjen når DLC kommer en dag. Mange kan ha kjøpt PS3 innen den tid. Hvordan ligger dette an utafor Norge? En bundle skal man ikke utelukke. Sånne dukker plutselig opp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Syns også 360 versjonen virker noe fraværende, regner med MS ikkje lar 50 mill USD invisteringen gå av seg sjøl heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Her blir det hvertfall reklamert for GTA. Endret 24. april 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hehe burde vert slik her i Norge og. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 De reklamerer stort her hvertfall Er vel snakk om reklame fra MS. Det der er vel Rockstar Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Alle tv-reklamene har jo hatt Xbox 360 på slutten, men jeg syntes også det er labert med reklamer.. Har ikke sett èn norsk reklame, enten på nett eller tv. (så skal det sies at jeg ikke ser på tv, da .. ) Lenke til kommentar
freke Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er ikke sikkert Norge er et så stort og prioritert marked. Hvor mange eksemplarer av spillet får de max solgt (hvis vi regner med både 360 og ps3)? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 De reklamerer stort her hvertfall (bildet finnes i original posten) Hadde det vært den store X360 reklamen hadde jeg sparket samtlige i PR avdelingen, de skal reklamere for X360 og GTA 4 men klarer bare 1 av 2 Men er enig, har ikke sett for mye av X360 reklamering for GTA 4. Kanskje det kommer etter releasen hvor de pøser på med reklamering for DLC innholdet og hele pakken. MS er ikke ukjent med store reklamer på TVen når det trenges. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 12 innlegg som ikkje hadde noko som helst med emnet å gjere er fjerna. Lenke til kommentar
SettRoXs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 dem burde reklamere mer for det til xboxs ja har faktisk ikke sett nåkka reklame får det men har sett masse fra ps3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå