Gå til innhold

GTA4 i Butikken alt...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ja, det er rart det blir kopiering, om folk liker spillet så godt, så burde de betale for det, om ikke annet vil Rockstar garrantert slutte med å produsere flere spill, da de ikke tjener inn igjen kostnadene og all tiden de har brukt.

Lenke til kommentar
Rockstar er litt luremus med andre ord. "Se hva vi har her,du kan ta å se på men du får ikke". Dårlig gjort.

Det er evt. ikke rockstar som er problemet her. Enten så er det preorder bokser... en helt vanlig praksis, eller så er det den tyske butikken som har bomba helt og lagt det ut for tidlig (ikke ett ukjent fenomen blandt uvitende butikkansatte).

edit: Forøvrig så skaper det sannsynligvis mer piratkopiering om de lanserer spillet i USA ett par mnd. (helsikke heller, tilogmed ett par dager) før resten av verden...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Hva mener du? Det slippes jo ikke før på tirsdag. Er nok mange av oss her som har forhåndsbestilt hvis det var det du hadde i tankene.

Jeg mener å ha sett et par poster her på forumet, hvor folk har skrytt på seg at de allerede har kjøpt 360 versjonen og ps3 versjonen. Det var pga. dette at jeg skrev den forrige posten min.

Når jeg kjøper spillet, så ville det vært moro å spilt mot/med norske folk. :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært i tyskland nå, så hadde jeg kjibba en av de boksene, slengt fra meg det antall kroner de skulle ha og slengt meg i en ventende bil.
og oppdaget at den var tom ^^

Har nå ett pent cover å se på, though.. :wee:

Brainy :roll:

Er det virkelig ikke lov å bli entusiastisk over noe lenger..? :dontgetit:

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...