Dynejonas Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei. Nylig har jeg anskaffet meg en halsbetennelse. Det er veldig ubehagelig og jeg vegres for hvert eneste svelg. Det er som du skulle miste tommelen, du bruker den hele tia men merker det ikke før den er borte. Jeg kan knapt spise mat, det eneste som hjelper er Trio smertestillende brustabeletter. Dog kan jeg ikke bruke nok til å føle meg bra hele tiden. Feberen er helt grei, det gjør ingenting. Men at jeg har store smerter hver eneste gang jeg må svelge er uutholdelig. dessverre hjalp ikke paralgin forte som pappa fikk mot prolaps, så jeg må prøve å finne noe annet som hjelper. Tips motas med takk Hilsen Jonas Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva med å dra til legen? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Skal fredag. Men jeg trenger noe imens. Det går ikke engang å sove, for jeg vokner hver gang jeg svelger. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hm. Drikk mye kaldt vann, men hold deg unna appelsinjuice og melk. Appelsinjuice kan irritere, og melk skaper bare mer slim i halsen din. Prøv å la isbiter gli ned i halsen din. Vet det er vanskelig og gjør litt vondt, men det blir ofte litt bedre. Høres ikke noe særlig ut. God bedring! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Takk. Drikker masse kaldt vann, tror det demper hodepine og feber også. Skal prøve det med isbiter, det hørtes ikke veldig godt ut:P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kan være en idé å knuse isen først, da går det litt lettere skal du se. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Timian te, timian inneholder et stoff som er antiseptisk (Thymol - engelsk). Gurgle sitronvann. Klassikeren varm melk med honning. Spiser bare ren honning jeg. Gurgle 1% saltvann. Kan bruke litt sterkere, men ikke bruk noe svakere. Er syk selv, men på bedringes vei. Hadde også noe halsvondt, men ikke så ille som deg. Bihulene som har fått smake de verste kjerringrådene hos meg. God bedring! Endret 24. april 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå