Gå til innhold

Tyske PS3 og svenske Wii spill fra elprice.NO?


Anbefalte innlegg

Det streifet meg ikke å sjekke når jeg fikk pakken med 3 spill i posten.

 

PS!

Manualen er også på tysk.

 

Men jeg ser at spillene har tysk tekst på coveret? Hvorfor i alle dager? Jeg har ikke fått sjekket spillene ennå men er litt usikker på om jeg skal bryte forseglingen og så oppdage at spillet også er tyskspråklig.

 

Tyskere er jo litt sære ift. å oversette alt innhold, så det var ikke det mest betryggende språket å se på et spillcover.

 

Bla. Motorstorm

http://www.elprice.no/Product/CategoryInfo.aspx?cid=6590

 

Noen innspill?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette begynner å bli litt komisk, jeg bestilte også Zelda til Wii fra elprice.no, så jeg sjekket den nå.

 

Der er alt på svensk. Greit nok, men hvorfor i alle dager selger ikke elprice.NO norske utgaver? Og hvorfor opplyser de ikke om at de selger litt tysk, litt svensk og sikkert litt dansk og gudene vet hva.

 

Jeg kommer ikke til å bestille spill eller filmer fra elprice.no lenger når de har en såpass sloppy policy på dette.

 

Jeg har ikke tid til eller vil ikke bruke tid på å drive å klage og kjøre retur osv på slike ting, det er bortkasted tid deluxe.

 

Men..

Be Warned

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kjøpte F1: CS og Motorstorm fra elprice for en stund siden, og covrene der er på tysk de og. Spillene er på Engelsk, så jeg synes ikke det er så farlig selv.

Det er ikke farlig, men husk at også manualene nok blir på tysk. Jeg har hatt tysk på skolen for et halv århundre siden men bruker det nesten aldri, så det er ikke det jeg ville bestilt om jeg var klar over det.

 

De skal opplyse om slikt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Herregud folkens, dere kjøpte spillene fra Elprice sansynligvis fordi de var billigst der, og DET er prisen dere betaler for å kjøpe billig.

Det er som å kjøpe brus på Svinesund, brusen er billig fordi den er importert fra tyskland, og da får man heller ikke pant.

Slutt å klag.. Sitter du å glor på coveret, eller spiller du spillet??

Lenke til kommentar
Herregud folkens, dere kjøpte spillene fra Elprice sansynligvis fordi de var billigst der, og DET er prisen dere betaler for å kjøpe billig.

Det er som å kjøpe brus på Svinesund, brusen er billig fordi den er importert fra tyskland, og da får man heller ikke pant.

Slutt å klag.. Sitter du å glor på coveret, eller spiller du spillet??

 

Det er jo ikke det at coverene er på et annet språk at de kalger, det er fordi Elprice ikke har varslet i fra om at covrene er på tysk de klager over. Jeg hadde gitt f i om covrene var på et annet språk eller ikke hvis det hadde stått i annonsen, men jeg hadde fått et tysk cover uten at det stod i annonsen da hadde jeg også klagd. Man skal vite hva man kjøper.

Lenke til kommentar
Herregud folkens, dere kjøpte spillene fra Elprice sansynligvis fordi de var billigst der, og DET er prisen dere betaler for å kjøpe billig.

Det er som å kjøpe brus på Svinesund, brusen er billig fordi den er importert fra tyskland, og da får man heller ikke pant.

Slutt å klag.. Sitter du å glor på coveret, eller spiller du spillet??

Haha jaja

Vel asså hadde jeg visst at de solgte spill med tyske covere OG manualer billig så hadde jeg nok ikke hoppet på de slik jeg gjorde. Det hjelper ikke å selge billig når man ikke får det man forventer å få.

 

Så du synes det er greit å få hva som helst bare det er billig?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ble det ikke bestemt for noen år siden at mangel på norsk manual i dataspill er en juridisk mangel som gir god nok grunn til å reklamere produktet? Med mindre det ble opplyst på forhånd, selvfølgelig. Også gjelder det selvsagt bare for butikker som må forholde seg til norsk lovgivning.

 

Eller husker jeg helt feil nå...? :hmm:

Lenke til kommentar
Så du synes det er greit å få hva som helst bare det er billig?

Jeg synes hvertfall ikke det er noe problem at teksten på et cover ikke er på Norsk eller Engelsk. Manual gir jeg personlig blanke F i også. :p

Så da er det greit at de selger hva som helst uten å opplyse om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...