Gjest gutt22 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 For omtrent 2 uker siden begynte jeg å få ett par røde prikker på ryggen. Nå har jeg omtrent 20 prikker spredt på overkroppen. Prikkene er 1 cm i diameter, men en prikk på ryggen er 4-5 cm i diameter. Det er ingen kløe eller irritasjon. Prikkene har en grovere overflate enn annen hud. Siste dagene har det vært en liten tendens til feber. Håper på svar. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 høres ut som det man i militæret kaller brakkesyken. Men kommer dessverre ikke på navnet på sykdommen. Lenke til kommentar
Gjest gutt22 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva er brakkesyke Hvordan får man det? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Brakkesyke brukes om en tilstand av "syklig tretthet". Kanskje er du bare lei og kjeder deg. Brakkesyke heter det i militæret. Bare gå inn på en lesesal og kjenn hvordan trettheten legger et slør over tankene. Tretthet har ofte mentale årsaker. Men, sover du ikke nok, blir du selvfølgelig trett og søvnig. Kilde: Lommelegen.no Så jeg kan ikke helt se hvordan du mener dette skal være relatert til prikker, feber o.l. Jeg vil anbefale deg å gå til legen din og ta en sjekk. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg tenkte nå mer på at alle i brakken får det om en har det. Men nok om kverrulering om hva som er hva, gå til legen. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei. Kan du ta et bilde? Er du sikker pá du har de kun i ryggen? Det kan vaere insektsbit, fra sengen. Masse informasjon mangler. viao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå