GoldenBoys Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Når er det billigst å reise til thailand, bangkok? Noen tips for en billig flyreise? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ønsker du å reise med charter eller rutefly? Charter vel billig året rundt, men ulempen er at det er spesifikke dager utreise og retur er på (dette varierer). Rutefly er dyrest rundt juletider og sommeren (slutten av juni til august). Har du mulighet til å reise for eksempel nå, tilbyr Thai Airways billetter ned til kr 6 000,- t/r Oslo - Bangkok (tilknytning med SAS fra Norge - København eller Stockholm). Reiseperioden for disse flybillettene er fram til 20. juni. Samme kampanje kjøres også fra 4. august til 3. oktober. Aeroflot tilbyr rimelige flybilletter til Bangkok året rundt, men reiseruten er noe kronglete med lang ventetid i Moskva. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 bryr meg ikke om det er charter eller rutefly Lenke til kommentar
modolv Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 bryr meg ikke om det er charter eller rutefly Gjør deg selv en stor tjeneste og styr unna Aeroflot via Russland! Jeg hadde ikke brukt de igjen om jeg fikk reisen gratis. Service fantes ikke og det var ikke en minibank på flyplassen en gang. bank-kort ville ingen ha... for å ikke snakke om flyene.... heldigvis var vi en gruppe på 9 som dro sammen.. hadde det vært meg og kun en til hadde jeg dratt hjem igjen.. lykke til (ps FinnAir og Aeroflot er samme røkla) Tips: 4-5 måneder frem og du får Thai Airways til samme pris som overstående.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tenkte ta meg 10 netter paa et 4 eller 5 stjerner hotel i Bangkok. Trenger tips til hvilket hotel som gir mest for 3000 kroner? Har funnet http://www.bangkok.com/qualitysuites/ - 2800 kr for 10 netter. Noe bedre? Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tenkte ta meg 10 netter paa et 4 eller 5 stjerner hotel i Bangkok. Trenger tips til hvilket hotel som gir mest for 3000 kroner? Har funnet http://www.bangkok.com/qualitysuites/ - 2800 kr for 10 netter. Noe bedre? Prøv Late Stays, mange gode tilbud der. Hotellet du har funnet ligger et godt stykke unna sentrum av Bangkok derav den relativt lave prisen. Vil du bo mere sentralt må du betale mer. Ser de har gode tilbud på Baiyoke Sky Hotel, et av verdens høyeste hotell, og Somerset Lake Point, som ligger rolig til i soi 16, et steinkast fra Sukhumvit. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 bryr meg ikke om det er charter eller rutefly Gjør deg selv en stor tjeneste og styr unna Aeroflot via Russland! Jeg hadde ikke brukt de igjen om jeg fikk reisen gratis. Service fantes ikke og det var ikke en minibank på flyplassen en gang. bank-kort ville ingen ha... for å ikke snakke om flyene.... heldigvis var vi en gruppe på 9 som dro sammen.. hadde det vært meg og kun en til hadde jeg dratt hjem igjen.. lykke til (ps FinnAir og Aeroflot er samme røkla) Tips: 4-5 måneder frem og du får Thai Airways til samme pris som overstående.. Ok, da styrer jeg unna via russland, men kan jo ta ett direkte fly fra oslo sikkert? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tenkte ta meg 10 netter paa et 4 eller 5 stjerner hotel i Bangkok. Trenger tips til hvilket hotel som gir mest for 3000 kroner? Har funnet http://www.bangkok.com/qualitysuites/ - 2800 kr for 10 netter. Noe bedre? Prøv Late Stays, mange gode tilbud der. Hotellet du har funnet ligger et godt stykke unna sentrum av Bangkok derav den relativt lave prisen. Vil du bo mere sentralt må du betale mer. Ser de har gode tilbud på Baiyoke Sky Hotel, et av verdens høyeste hotell, og Somerset Lake Point, som ligger rolig til i soi 16, et steinkast fra Sukhumvit. Blir heller Phuket tror jeg! 4 stjerners resort til 178 kr natten! Finn gjerne forslag! Lenke til kommentar
modolv Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 bryr meg ikke om det er charter eller rutefly Gjør deg selv en stor tjeneste og styr unna Aeroflot via Russland! Jeg hadde ikke brukt de igjen om jeg fikk reisen gratis. Service fantes ikke og det var ikke en minibank på flyplassen en gang. bank-kort ville ingen ha... for å ikke snakke om flyene.... heldigvis var vi en gruppe på 9 som dro sammen.. hadde det vært meg og kun en til hadde jeg dratt hjem igjen.. lykke til (ps FinnAir og Aeroflot er samme røkla) Tips: 4-5 måneder frem og du får Thai Airways til samme pris som overstående.. Ok, da styrer jeg unna via russland, men kan jo ta ett direkte fly fra oslo sikkert? Går nok ikke noe direkte fra Oslo, men du kan fly SAS fra København. Siden du skal spare litt kroner på det så må du nok velge det, eller Thai om du er tidlig ute. allerhelst skulle du nok ha flydd Singapore Airlines som er nr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå